četvrtak, 31. prosinca 2015.

Posljednji trenuci Stare godine frizure inspiracije



Hej djevojke! Hvala za sve vaše strpljenje ja sam uzela malo predaha od blogging-a tijekom blagdana :) Malo sam uzbuđenja o ovom blogu u koji djeluje negdje oko četiri mjeseca i što ćemo isprati staru nam 2015. godini,a  dočekati novu 2016.!

Ja sam  odabrala svoju destinaciju za doček nove godine  to će biti Rekreacijski centar DG - SPORT , evo link da vidite ovo predivno mjesto. Planove što ću obući sam napravila, kupila sve krpice i cipele na vrijeme. Sjedim na krevetu i danju i noću sa svojim planerima i bilježnicama, bilježim grubi nacrt na planove za iduću godinu,a podcrtavam planirano tj. ostvareno u ovoj godini.

Kako nam je izgled za novu jako bitan, donosim vam preporuke za frizuru za Novu godinu i način same izrade koje možete same napraviti ili uz nečiju pomoć. 



Za vas sam pronašla 12 frizura koje možete same napraviti!!

Svaka ima svoje opisane postupke i prikazano je slikom..


 **1/*/2/*/3/*/4/*/5/*/6/*/7/*/8/*/9/*/10/*/11/*/12/**


Ukoliko želite malo neuredniji look vaše kose!!


**/1/**

Za većinu nas, praznici su najbolje doba godine kad ćemo uzeti malo više vremena za našu kosu, pogotovo za Božić i doček Nove godine, pa se nadam da ćete imati dovoljno inspiracije za vašu večer!
Sve ove ideje frizura ne iziskuju puno vremena i uključuju samo nekoliko proizvoda koje ima svatko u svojoj kući. Ako želite kupite šljokice koje će dati dodatni  glamura koji je savršen za doček NoVe GoDiNe! 

Na kraju, ja  bih voljela čuti vaše planove za zabavu Nove Godine, planirate raditi ništa posebno ili zabavno s kosom  ili će to učiniti netko drugi umjesto vas! ?


Želim vam Sretnu i uspješnu Novu 2016. godinu!!!




Nema komentara:

Objavi komentar