nedjelja, 13. prosinca 2015.

Nivea Creme!!



Sigurna sam svima poznat proizvod i možda običan, ali zasigurno meni jedan od najdražih. Nivea plava krema je definitivno moj konstantan favorit i zapravo „svakodnevni“ proizvod u mojoj obitelji. Već generacijama Nivea je krema koja se svakodnevno koristi kod nas i vjerojatno najviše korištena.

Njezin specifičan miris koji je osvježavajući i jednostavan mi se „urezao“ u pamćenje tako da mi je oduvijek draga.

Razvoj nivea kreme počinje još od davne 1911 godine!!


Nivea kaže: "Pouzdana njega kože za cijelu obitelj.Idealna za svakodnevnu upotrebu kada god koža treba blagu njegu. Podnošljiva za kožu dermatološki dokazana. Plava limenka je postala je jedan od naših najuspješnijih proizvoda za njegu kože svih vremena. No važnije od toga, ona je dio tradicije milijuna obitelji u više od 200 zemalja širom svijeta. "



Ja sam se pripremila za zimu, jedna je za kod kuće, a druga za torbu.Kao što možete vidjeti na slikama ja nisam uzela najveće pakiranje već ono od 150 ml što je meni stvarno dovoljno za par mjeseci korištenja.

Ambalaža:poznata limena posudica, krema ima zaštitnu foliju
Količina: 150 ml 
Miris: poseban, osvježavajući i koji ne nestaje nakon nanošenja
Tekstura: masna, malo se teže upija
Rok trajanja: 12 mj
Sastojci: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA MICROCRISTALLINA, GLYCERIN, LANOLIN ALCOHOL (EUCERIT), PARAFFIN, PANTHENOL, MAGNESIUM SULFATE, DECYL OLEATE, OCTYLDODECANOL, ALUMINUM STEARATES, CITRIC ACID, MAGNESIUM STEARATE, LIMONENE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, CITRONELLOL, BENZYL BENZOATE, CINNAMYL ALCOHOL, PARFUM.



 Od iza:

 Zaštita!! krema je sigurno pakirana, neće doći u doticaj sa prstićima osoba koji vole probati svaku svaku kremu..


Jednostavan, klasičan i bezvremenski proizvod. Miris je poseban i osvježavajući. Kupim je prije svake zime jer imam jako suhu kožu ruku. Ova krema ne pecka, već hidratizira kožu!! Odličan omjer cijene i kvalitete , dostupna je svugdje u svijetu i ima je u svakoj prodavaonici. Za kraj bi vam preporučila ovu kremu ako je niste isprobali, jer s njom ne možete pogriješiti. Ja sam svoje kupila u konzum prodavaonici i cijena je oko 20 kn.


Slažete li se sa mnom da je ovo bezvremenski proizvod?




Nema komentara:

Objavi komentar