ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Bademovo ulje





Bademovo ulje je danas jedno od najpoznatijih i najučinkovitijih preparata u kozmetici, ali i u drugim područjima. Glavna prednost ovog ulja je što je dobro za sve tipove kože, a pogotovo za osjetljivu i nadraženu kožu. Osobito je uspješno za njegu kože male djece. U jednom bademu nalazi se 50-55% ulja.




Bademovo ulje je tekućina nježno žute boje koja ima karakterističan miris i okus, no nije neugodan. Bogato je biljnim bjelančevinama, vitaminima A, B1, B2 i B6 te vitaminom E. Osim toga, sadrži i tri vrste esencijalnih masnih kiselina: Omega-3, Omega-6 i Omega-9.
Koži vraća vlažnost, čime joj usporava starenje, održavajući je mekom i glatkom.Nanosim ga svaku večer te mi je koža ujutro meka i glatka. Ne brinite bademovo ulje ne začepljuje pore!!! Poboljšava ten, osvježava umornu kožu i jedno je od najboljih sredstava za uklanjanje tamnih podočnjaka. Osigurava elastičnost kože pa se stoga vrlo često koristi u trudnoći za prevenciju nastanka strija i celulita, ali i bora.
Ako želite imati meke i glatke pete, nanesite bademovo ulje na stopala i navucite pamučne čarape. Pukotine i suha koža će nestati preko noći. Svakodnevno, obilno njegujte ruke, noge i ramena bademovim uljem i neće vam trebati nikakva dodatna, skupa njega kože. Ja volim tijekom zimskog razdoblja u kremu dodati nekoliko kapi bademovog ulja koje koristim samo za ruke. Ulje bi trebalo biti hladno prešano tako da većina dobrih sastojaka ulje zadrži, ja sam ulje Holyplant kupila u dm-u na samoj bočici ne piše da je hladno prešano, nisam pronašla niti na net-u. Da budete sigurni  kao što ću ja kupit ću u ljekarni. Cijena ovog ulja mislim da je oko 30 kn.

Bademovo ulje također ubrzava rast kose i pomaže kod pretjeranog opadanja kose, to vam mogu ja potvrditi. Navečer sam nanosila na tjeme bademovo ulje, umasirala i ostavila sam da je na kosi oko 2 sata i tada sam oprala kosu. Jednom tjednom obavljam ovaj postupak.

Koristite li vi bademovo ulje???

1 komentar:

  1. Osobno ga ne koristim, ali vec duze vrijeme razmisljam da kupim i sigurno hocu jer iz procitanog vidim da je super. Svida mi se post. 😊

    OdgovoriIzbriši