nedjelja, 6. prosinca 2015.

Manhattan ruž 59F


Danas ću vam nešto više napisati o mom omiljenom ružu za svaki dan!!Dolaskom hladnijih dana naše usne traže više njege. Uz korištenje Melema, Labella, vazelina koje koristim kao svakodnevna njega da su one glatke, zaštićene..i dr.

Volim ruževe nositi tijekom zime i odabrala sam baš ovaj, boja je između roza i nude. Odlično se stapa s mojom bojom usana pa je kao takav ne daje neki "boom efekt"

Svi Manhattan ruževi veliki izbor boja.

Cijela linija ima lijepe boje mislim da ima više roza i prirodnijih tonova, mislim da im nedostaje neka tamno crvena/very berry - a trenutno mislim da je to postala više tražena boja.

Manhattan 59F PERFECT CREAM & CARE

Ruž na usnama je postojan i nakon 2 sata, kremast ima i na usnama stvara dodatnu zaštitu, kao da imate labello ili melem na usnama. Miris je odličan i ugodan jako. Ruž koji bi nanosila i samo zbog mirisa. Ova boja je malo sjajna. Cijene Manhattan ruževa su oko 30 kuna , a dobijete 4 grama proizvoda. Rok trajanja je 12 mjeseci. Ovi ruževi su dostupni u svim drogerijama DM, Muller, Bipa i Kozmo.Ambalaža ovih ruževa s bijelim slovima je ispisano Manhattan i što daje bolji vizualni efekat i oku je ugodnija i privlačnije.
 

Nedostatak je taj što nije naveden sastav samog ruža, a mogu vam reći da je proizvedeno u Njemačkoj. Tražila sam po net-u no nisam pronašla sastav.

Pigmentacija mu je jako dobra i dovoljno je jednom prijeći preko usana da se dobije potpuno prekrivanje i jarka boja.
Tražila sam ruž koji se stapa s bojom mojih usnama i pronašla sam ga, a ja ću vam priložiti jednu sliku na kojoj se baš vidi koliko dolazi do izražaja.



Koristite li vi Manhattan ruževe? Koja je vaša top boja?

Nema komentara:

Objavi komentar