utorak, 23. veljače 2016.

SHE sprej za brzo sušenje laka i olovka za odstranjivanje kožice



Proizvod koji je proizveden baš za mene. Zašto to kažem? Ja nakon što nalakiram nokte moram obaviti 101 stvar.!! Lak uvijek ogrebem i nikad ne sačekam da se osuši baš cijeli. A kad zabrljam, skinem ga i neda mi se više lakirati, nemam volju. 
 Mislim da nisam jedina.


Proizvod sam dobila i jako sam se razveselila kad sam ga vidjela. Ja sigurno se ne bi sjetila ga kupiti.

SPREJ ZA BRZO SUŠENJE LAKA

 "Sjajan trik! SPREJ ZA BRZO SUŠENJE LAKA ZA NOKTE u sekundi suši naneseni lak. Poprskaj ga s udaljenosti od oko 10 centimetara na nalakirane nokte, kratko pričekaj i spremna si za dalje!"
Proizvod dolazi u plastičnoj kutijici, dobijete za oko 30 kn  13 ml spreja.
Ja uvijek nanosim lak u dva sloja zbog izraženije i bolje žarke boje na noktima. Nakon što sam namazala drugi sloj, našpricala sam nokte sa sprejom i za oko pola minute nokti su bili suhi. 
PAŽNJA!! Tekućina u spreju je masna i ja sam trebala malu pomoć kod špricanja na drugoj ruci, također stavite nekakvu podlogu ispod ruke koju špricate.  
Nokti i oko nokta je masno, meni je to još više odgovara da nakon što sam se uvjerila da se je lak posušio protrljala sam ruke i na mastila cijele ruke.
Sprej je odlično riješenje za moje probleme i preporučam svima koji su se pronašli u gore navedenom tekstu. (malo sam smotana i nikad ne pronađem vremena da se lak posuši do kraja).
Proizvod možete pronaći u Dm-u, ima blag miris i nalazi se u slatkoj maloj bočici sa tekućinom ljubičaste boje.


 OLOVKA ZA ODSTRANJIVANJE KOŽICE


 "Nanesi, kratko ostavi da djeluje, potisni kožicu vrhom olovke i gotovo! OLOVKA ZA ODSTRANJIVANJE KOŽICE OKO NOKTIJU ujedno sprječava rast i isušivanje kožice oko noktiju."
 Ovaj proizvod sam također dobila, sa kožicom oko noktiju baš nemam probleme. No smatram praktičnim i sigurna sam efikasno rješenje za osobe koje imaju probleme sa kožicom.

Olovka se sastoji od DVA DIJELA: 

  • tekući dio za isušivanje kožice i sprječava rast
  • vrh olovko za potiskivanje kožice

**biti će uskoro u darivanju

Jeste li isprobale koji od proizvoda?


2 komentara:

  1. Nisam isprobala, ali sprej mi se jakooo sviđa. Taman za mene. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ni jedan proizvod, mada ne volim lakirati nokte i u principu mi ovaj lak i ne treba :D

    OdgovoriIzbriši