ponedjeljak, 8. veljače 2016.

La Roche Posay - HYDRAPHASE INTENSE LEGERE



Sigurna sam da kad vam neko kaže La Roche Posay, prvo što bi rekli (ja sigurno) je EFFACLAR DUO +. Najnovija nagrada koju je osvojio ovaj proizvod, proglašen je najboljom njegom za problematičnu kožu, a glasovalo se preko portala Žena.hr.
Kako sam prošle godine tijekom zime imala izrazito suhu kožu lica isprobala sam Hydreane, krema je izrazito dobra i puno gušća od ove o kojoj ću vam danas pisati. 

O La Roche Posay proizvodima sam pisala, pa možete pročitati na  link !!!




La Roche Posay kaže: "Obnavljajuća formula s fragmentima hijaluronske kiseline, za dvostruko djelovanje: ─ intenzivna rehidratacija ulijevanjem vode u kožu. ─ jačanje stanične kohezije kako bi koža dulje zadržala vodu"

Kremu možete kupiti u ljekarnama, popis prodajnih mjesta možete  pronaći na stranicama La Roche Posay. Svi proizvodi dolaze u kutijici, tako i ovaj također sadrži upute na papiru. 50 ml kreme dolazi u svijetlo plavoj bočici, lijepog izgleda i bezzračna bočica s pumpicom namijenjena očuvanju od onečišćenja.
Krema je namijenjena za dehidriranu, mješovitu i osjetljivu kožu




SASTOJCI: AQUA / WATER, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, DIMETHICONE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., POLYETHYLENE, PEG-20 STEARATE, PEG-100 STEARATE, CARBOMER, ZINC GLUCONATE, GLYCERYL STEARATE, ISOHEXADECANE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, COPPER SULFATE, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, XANTHAN GUM, PENTYLENE GLYCOL, POLYSORBATE 80, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, CETYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM / FRAGRANCE.

Tesktura kreme je lagana, lijepo se maže i nije masna.Kremu koristim prije spavanja i ujutro se probudim sa glatkom i mekom kožom, elastičnijom i nahranjenom. Crvenilo nije izraženo - krema ublaži. Tekstura kreme je  lagana i odmah se upije u kožu te obnavlja dehidrirana područja (kod mene  pored nosa) i nemam više ljuskice na nosu. Miris je ugodan, nježan i blag koji nakon nekog vremena nestane.



Krema je odlična podloga za make up, sa laganom i ne masnom teksturom neće još više mastiti masne dijelove, u mom slučaju moju masnu T-zonu. Te je svakako preporučujem kao podlogu i za masne dijelove, izrazito dobro se stapa s kožom.

Koristim kremu već oko 3 tjedna i nije mi izazvala dodatne prištiće izrazito sam zadovoljna sa njom. Odlično djeluje u borbi protiv prištića sa Effaclar duo +. Također odlično i brzo uklanja mrljice koje ostanu od prištiča.


Krema se mora potrošiti u roku od 12 mjeseci. Cijena je oko 170 kn.

USPOREDBA:
Kako sam koristila Hydreane Legere i sad sam isprobala Hydraphase Legere mogu reći da je tekstura Hydreane puno gušća i masnija. Kreme mi nisu izazvale dodatne prištiće. Kako ova zima nije bila nešto jaka, nisu na moje lice utjecali jako vanjski  utjecaji, odgovara mi Hydraphase Legere. Oba dvije kreme su dobre podloge za make up. I prednost  Hydraphase Legere je bezzračna pumpica.!!









Jeste li isprobale koju od ovih krema?












4 komentara:

  1. Odlična.I ja je koristim skoro dva tjedna i prezadovoljna sam.Koža mi je dehidrirna i mješovita.
    U potpunosti se slažem sa recenzijom.
    Lp,TeaV.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam ovu kremicu i baš mi je bila dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene si potakla da razmislim o kupnji :)
    Pumpicu je pravo osvježenje vidjeti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krema je izrazito dobra za hidrataciju tijekom zime, pumpica je odlična i vrlo praktična... Kupi je svakako, odlična je.!

    OdgovoriIzbriši