petak, 26. veljače 2016.

Wet n Wild E414A Red Red



Drage moje!

Kako u ponedjeljak ja ponovno sjedam u studentske klupe, odlučila sam srediti malo svoje nokte. 
Odlučila sam se za crveno - smeđe boje.!

Koristila sam:
  • Wet n Wild - E414A Red Red
  • gliteri smeđi
  • Catrice Quick Dry & High Shine nadlak





 Nadam se da ste do sad čule za Wet n Wild brend, naime radi se o američkom proizvođaču kozmetike koje možete pronaći i u hrvatskim Dm prodavaonicama. Pročitala sam mnogo pozitivnih komentara i sama sam željela isprobati jedan proizvod - odlučila sam se za lak za nokte - (prije godinu dana sam kupila lak). Pronašla sam ga danas, među hrpom u odličnom stanju.!!!


Ovaj lak sam kupila prije više od godinu dana, potrošila sam ga oko pola. I da više od godinu dana on je još uvijek tekući i miris je ugodan.  Sigurna sam da i vi ako vam se lak zgusne dodate kapljicu acetona. Kod ovog laka to nisam trebala učiniti i što me je jako iznenadilo. Kvaliteta je odlična.!!



Bočica je lijepog dizajna te me mora potrošiti u roku od 2 godine.
Kist je dosta velik i lijepo se sa njim nanosi po noktu.  Potrebna su dva poteza kistom po noktu. Tekstura i boja je lijepa. Pigmentacija je vrlo dobra i samo jednim premazom po noktu dobije se lijepa i žarko crvena boja.!

Lak se suši brzo u 15 minuta je suh. ( izdržala sam tih 15 min.)
Cijene je oko 20 kn i preporučam ga lak je trajan i kvalitetan.


 Kako ste zadovoljne sa Wet n Wild proizvodima?


Nema komentara:

Objavi komentar