petak, 12. veljače 2016.

Essence izlazi iz asortimana!!


Dosta proizvoda Essence izlaze iz asortimana. Essence je na svojim stranicama objavilo koji su to proizvodi. Potražila sam koji to proizvodi izlaze iz kolekcije, napravila sam popis i trk u Bipu. Ugrabila sam ove ESSENCE proizvode
  • quattro sjenila (15 most wanted)
  • plump no clump! deep black volume maskara
  • XXXL nude sjajilo za usne  (03 Taste the sweets)
  • XXXL shine sjajilo za usne (33 Fabulous fuchsia)
Cijena svih proizvoda je 9,90 kn, sa nekim proizvodima sam zadovoljna i potražit ću proizvod te vrste, jedan proizvod sigurno neću više kupiti!




quattro sjenila (15 most wanted)

Essence kaže: "quattro sjenilo – četiri stila. različite teksture od shimmering do intenzivnog sjaja osiguravaju neograničenu kreativnost za tvoj izgled. izvrsna disperzija boja i dugotrajnost osiguravaju rezultat da pretvore quattro sjenilo u apsolutnog favorita! "


Paleta dolazi u prozirnoj čvrstoj okrugloj kutiji, sama paleta nalazi se na plastičnom dijelu koji je vrlo čvrst. Pakiranje je vrlo jednostavno i praktično se otvara. Dobijete 5 g  sjenila, mora se potrošiti u roku od 24 mjeseca od otvaranja. 



Paleta ima četiri nijanse - sreberna, žućkasta vuče na zlatnu, svijetlo roza  i smeđa. Paleta sastoji od 3 shimmerasta i jednog mat sjenila (smeđe). 
Tekstura sjenila nije pretvrda da bi trebali strugati po paleti, a niti premekana. Lako se nanosi, ja ih volim nanositi prstima na kapke te se vrlo lijepo blendaju.  Paleta je opravdala kvalitetu u odnosu na cijenu. Ne sakuplja se u pregibu kapka.



plump no clump! deep black volume maskara

Essence kaže: "ime govori sve. velika elastomer četkica s integriranim spremnikom stvara volumen bez grudica. ultra crna!"



Nisam do sad koristila Essence maskare, pronašla sam na Šminkerici dobre kritike za ovu maskaru i odlučila sam je kupiti. Četkica je ogromna i velika, treba biti dosta precizan kod nanošenja. Dosta proizvoda je na četkici, mislim da onaj dio koji bi trebao zadržati maskaru ne obavlja svoju funkciju. Višak proizvoda ne ostaje u tubici. Tekstura same maskare je jako dobra. Povećava volumen i produžuje same trepavice čak i one najsitnije. Ne sviđa mi se kod ove masakre što užasno mi lijepi trepavice.. !! Užasno puno proizvoda ostaje na mojim trepavicama i ne vjerujem da ću baš koristiti ovu maskaru.!








XXXL shine sjajilo za usne (33 Fabulous fuchsia)

 Essence kaže: "bezvremensko, moderno i prekrasno! prekrasna sjajila za usne su dostupna u svijetlim i suptilnim nijansama. tvojim usnama daju prekrasan, njegovani izgled i nevjerojatan sjaj. sjaj na tvojim usnama - ova sjajila su jednostavno neodoljiva!"

Odlučila sam se za 33 Fabulous fuchsia, crveno sjajilo  koje je vrlo dobro pigmentirano za jedno sjajilo te dodatno daje sjaj usnama. Ja je koristim u kombinaciji sa olovkom za usne i vrlo dobro i lijepo izgleda na usnama. Usne pobojam sa olovkom na to stavim sjajilo koje dodatno svojim sjajem naglašava usne.

Četkica je vrlo lijepo dizajnirana, sa kosim dizajnom četkice se vrlo lijepo sjajilo nanosi i to u umjerenim količinama. Dobije se 5 ml sjajila koje se mora potrošiti u roku od 12 mj od otvaranja.
  





**nisam stavljala olovku za usne već samo sjajilo.!






 XXXL nude sjajilo za usne  (03 Taste the sweets)

Od nude sjajila odlučila sam se za  03 Taste the sweets, također je pigmentacija za jedno sjajilo vrlo dobro. Boja breskve ne ističe se toliko na mojim usnama, no sviđa mi se što daje mojim usnama sjaj i naglašava se prirodan oblik i izgled. Sjajilo ne daje ljepljiv osjećaj na usnama.  Četkica je također lijepog dizajna, sa kosim dizajnom četkice se vrlo lijepo sjajilo nanosi i to u umjerenim količinama. Dobije se 5 ml sjajila koje se mora potrošiti u roku od 12 mj od otvaranja.







 ZAKLJUČAK:
Paleta je dobra sviđaju mi se boje i što se ne preslikava na kapak. Sjajila su mi odlična i najviše su me iznenadile,  nisam do sad koristila sjajila. Lijepo naglašavaju crte usana i sam oblik, te imate moje preporuke za ova sjajila!! Potražit ću još neke nijanse ovih sjajila.!! Maskara me nije oduševila, četkica je velika i treba biti precizan kod nanošenja. Maskara mi užasno lijepi trepavice, previše proizvoda se nalazi na mojim trepavicama -  veliki minus!! 


Što ste vi ugrabile od proizvoda koji izlaze iz kolekcije? Kako ste zadovoljne?



1 komentar: