petak, 19. kolovoza 2016.

Kurkuma - riješenje za dlake na licu - DA ili NE .?



Hy. 

Tijekom ovim dana pronašla sam na mnogo portala da nude kurkumu kao prirodni način da se riješite dlaka na licu. Dlačice ima svaka osoba, neko malo jače izražene i tamnije boje, a drugi sitnije. Pojavljuju se na području obraza, najviše pored uha i iznad usne. Žene pa i ja najviše volim kupovati trake za depilaciju, razne kreme, koristiti britvicu u hitnim slučajevima( vrlo rijetko se to dešava) i epilator koji možda najviše koristim. Srećom ja sam prije isprobala na ovaj prirodan način da uklonim dlačice, što vam ja savjetujem čitajte u nastavku.








Kurkuma je bilja koja rate u južnoj Aziji i ona je srodnik đumbiru. Kao prirodni sastojak vrlo ljekovita biljka pomaže u jačanju i njegovanju organizma, koristi se ukoliko imate problema s probavom, za normalizaciju menstruacije, čišćenje krvi, protiv gljivica i dr.  Kurkumu smo uveli u našu prehranu prije 5 godina i od tada je svakodnevno dodajemo u krumpir, rižu, meso i sl.Daje lijepu žutu boju svim jelima i intenzivnog je mirisa pa ne treba baš pretjerivati do 1 žlicice se preporučuje dodavati jelima. Okus jela u koji se stavlja nije nešto drugačiji ima blagu aromu pa ne mijenja sam okus jela.Bogat je izvor željeza, mangana, vitamina B6 , dijetalnih vlakana i kalija.
Kurkumu možete kupiti u svim prodavaonicama, na policama gdje su nalaze začini. 

Ovaj način pripreme pronašla sam na Pinterestu prije više od godinu dana jako je jednostavan i ne treba vam mnogo sastojaka, samo jedan i osnovni KURKUMA!



Kako koristiti kurkumu da se riješiti dlaka na licu


Sastojci:



  •  zdjelu
  • 2 žlice kurkume u prahu (ovisno o veličini području koje želite obuhvatiti) 
  • toplu vode

Promješajte sastoje da dobijete gustu smjesu. Nanosite smjesu gumenim rukavicama po cijeloj površini na kojoj želite da biste dobili osloboditi od dlačica (da izbjegnete žute prste). Ostavite da djeluje 20 minuta, a zatim isprati u hladnoj vodi.

Nanesite kurkuma masku svaki dan dok ne osloboditi od neželjenih dlaka. Kada se ponovo pojavi, ponovite postupak dnevno. Kasnije će dlake rasti sporije i  prestati  će vas gnjaviti. 


Napomena:



  1. nemojte misliti da će nakon jednog nanošenja dlačice se smanjiti, o tome ovisi dosta faktora kao što je npr. debljina samih dlačica
  2. postoji mogućnost da se pojavi iritacija od ove maske na vašem licu, zbog toga probajte na ruci ili vratu prije direktnog nanošenja na lice.
  3. postoji mogućnost da dobijete žutu boju na licu, zbog toga je nemojte stavljati na lice ukoliko mislite izaći nekamo. Žuta boja će se s vremenom isprati
MOJI dojmovi
Slagala sam ovu pastu 3 tjedna i svaki dan sam stavljala na lice prije kupanja. Ja promjene na koži tj. manji broj dlačica na licu nisam uočila, rasle su isto kao i do sad. Možda sam trebala još duže koristiti (pošto imam tamne i mrvicu jače dlačice) ovu masku no kako sam dobivala jaku žutu boju po licu prestala sam je koristiti. Boja se ispere za 3- 4 dana, no svejedno Isprobala sam jedno i nikad više.!


Vratila sam se svojoj staroj metodi i korištenju epilatora i trakica. Ako želite možete isprobati ovaj prirodni način (ne)rješavanja dlačica, ja sam isprobala i nije se pokazala učinkovitom na mojoj koži no vama na volju. Preporuke vam mogu dati da je koristite u prehrani -  ne mogu tvrditi da mi je pomogla u zdravstvenom smislu  (ne konzumiram je svakodnevno), no nije na odmet radi se o prirodnom sastojku, a sve što nam priroda daje treba iskoristiti na pravilan način.

Pišite mi ako ste isprobale kurkumu  i za što je najčešće koristite.?



Hvala
Tatjana







Broj komentara: 7:

  1. Nisam još čula da je kurkuma dobra u ovu svrhu, ali mislim da ima druge blagodati za kožu. Evo baš jutros sam si smiksala masku - žličica meda, jogurta, kokosovog ulja i kurkume. Žao mi je da se je ne sjetim češće staviti, osjećaj je divan :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam se začudila kad sam čitala na Pinterestu i bilo je mnogo pozitivnih komentara. No meni ne pomaže,ali žuta boja se jako hvata za lice. Isprobat cu ovaj recept, zapisala sam ga u bilježnicu. Hvala ti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se u ovoj kombinaciji nije uhvatila za lice i normalno sam ja isprala. Iako je ne bi koristila prečesto upravo iz tog razloga. :)

      Izbriši
  3. Čim takneš kurkumu, odma požutiš, zato kad je koristim u kuhinji, pazim kako je koristim, a kamoli kako je kad stavljaš drito na lice. Mislim, bilo bi dobro da pomaže :) - al ipak ću se držati samo toga da ću je dodavati u prehranu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, jednom sam isprobala iz čiste radoznalosti i više nikad.

      Izbriši
  4. Vidjela sam to na Pinterestu i baš sam se pitala pomaže li, no iskreno nisam ni mislila da hoće :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Kurkuma sa pastom za zube pomaze ali je malo agresivna za kozu ali uz masazu na licu i dlake odu meni bar tako meka i glatka koza crvenilo prodze..uz dobru keremu.

    OdgovoriIzbriši