ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

Moja košarica potrošenih proizvoda (kolovoz "16)



Hy

Do sad nisam imala zajedničku recenziju za proizvode koje sam potrošila, potrudit ću se da barem jednom mjesečno objavim ovakav tip recenzije. 







Afrodita Clean Phase – gel za čišćenje lica koji je namijenjen za sve tipove kože. Ne sadrži parabene, parafin i slikone.  Ovaj gel za čišćenje koristila sam tijekom zime samo za masnu t-zonu, obraze mi je malo isušio. Sad ga još ima malo i svakodnevno čistim sa njime cijelo lice, dolaskom toplijeg vremena moja koža lica se sve više masti.  Ovaj gel počisti lice vrlo dobro i temeljito. Miris je nježan i blag i nestaje s lica odmah. Tekstura gela je tekuća blago gusta i prozirne boje. Trljanjem među ruku i u lice stvori se bijela pjenica.  150 ml za oko 28 kn. Moje preporuke, ostat ću na Afroditinim proizvodima za čišćenje no isprobati ću drugu liniju


La Petit Marseiliais gel za tuširanje -  koristila sam s ekstraktom kestena i pistacije. Ovo je prvi proizvod koji sam isprobala od ovog proizvođača i sviđa mi se. Miris je jak i u ovom gelu dominira pistacije više. Gel je bijele boje i stavljanjem na spužvicu on je pjenast. Sviđa mi se što miris pistacije ostaje još jedno vrijeme na mom tijelu, a moja koža je glatka i meka. Sviđa mi se ambalaža ovog gela. 250 ml dođe oko 20 kn. Sigurno ću kupi opet.





Keune  Society Hairspray Forte – suhi lak za kosu sa jakim učvršćivanjem. Faktor učvršćivanje: 6 Faktor sjaja: 6 . Cvjetnog je mirisa, brzo se suši i kao najveća prednost mu je što je otporan na vlagu. Dugotrajno učvršćuje moju kosu da je duže vrijeme kovrčava tijekom izlazaka i što se ne taloži na mojoj kosi.  75 ml ovog proizvoda dođe oko 35 kn. Proizvod je ok, no isprobati ću nešto novo.



Schwarzkopf Gliss regenerator za oštećenu kosu – kupila sam ga da mogu lakše raščešljati kosu i da ne bi počupala svu kosu kad ja krenem sa četkom to raditi. Jako je dobar, olakšava mi rasčešljavanje. Miris je predivan i moram ja stavljati samo na vrhove sa posebnom četkom. Ako koristim istu četku i za tjeme odmah mi je kosa masna.  Važno ga je protresti prije upotrijebe.  200 ml stoji oko 30 kn. Kupiti ću opet regenerator za drugu namjenu.





Tatjana


Hvala na čitanju!

Nema komentara:

Objavi komentar