subota, 26. rujna 2015.

Look by Bipa olovka za usne i iQ ruž za usne



Vjerujem da ste prilikom kupovanja u Bipi primijetili neke od Bipinih robnih marki kao što su Look by Bipa, IQ Cosmetics, little Girl, b.pretty ili My proizvode.
Moja Nude kombinacija ruža za usne iQ  i olovka za usne Look by Bipa, koju sam kupila nedavno.




Olovka za usne Look by Bipa 1 Wood (nude smeđa) me oduševila na prvu, jednako bojom i kvalitetom. Ove olovka je mekana, nanosi se precizno i klizi po usnama, a postojanost joj je odlična. Ustvari, cijena im je , po mom mišljenju, nerealno niska (oko 12kn) u odnosu na kvalitetu jer mogu stati uz bok i puno skupljim olovkama.  

Tekstura joj je kremasta, lijepo se nanosi po usnama nigdje tijekom  nanošenja ne zapinje i ne osjeća se njezina tvrdoća. Pigmentacija im je odlična i da se na usnama nanosi samostalno izgledalo bi savršeno. 

Ruž za usne iQ Cosmetics  ( nude beige 24 )  nisam isprobala ni jedan od iQ Cosmetics ruževa, nisam imala prilike isprobati, a ovaj tjedna sam ga zamijetila po akcijskoj cijeni od 27 kn. Cijena mu je oko 35 kn. Sadrži 3,5 grama. Omjer cijene i kvalitete odlično 5/5!! Cijela linija ruževa ima lijepe boje  nude ima čak 4 ili 5 nijansi tako da ima veliki izbor. Ruž je kremast i lijepo pokriva usne.
Boja mi je odlična, dugo sam je tražila i pronašla je.



Nijanse Look By Bipa olovka tamnije na ruci i iQ ruž za usne svjetlucava lijepa boja.!








Kakva su vaša iskustva sa Bipinim brendovima?




Nema komentara:

Objavi komentar