subota, 26. rujna 2015.

La Roche-Posay Effaclar Duo + krema za lice protiv nepravilnosti i  Effaclar gel


Tijekom razdoblja puberteta imala sam izrazito velike problema s kožom lica i te sam probleme nedavno riješila, pa ovom prigodom želim podijeliti svoje iskustvo s drugim curama i dečkima koji vode istu bitku. Moja koža je mješovita, imam masnu T-zonu i suh ostali dio lica. Problem sa aknama i masnom kožom na mojoj T-zoni pomogli su mi proizvodi La Roche-Posay, proizvođača iz Francuske, koji se kupuju u ljekarnama. 
Preporuke za ovaj proizvoda sam dobila od prijateljice. Jako dugo sam odgađala odlazak u ljekarnu, nisam bila sigurna hoće li meni odgovarati ta krema, pošto nisam imala istu strukturu kože kao prijateljica. Prištići su bili sve izraženiji, dosadašnja njega klindamicin otopina bila je sve gora. Klindamicin otopinu možete isprobati tako da tražiti kod doktora opće medicine da vam ga da na recept. Ne može se kupiti bez recepta u ljekarnama. Sam losion dosta isušuje kožu, tako da ga treba nanositi samo na mjesta gdje se nalazi bubuljica 2-3 puta na dan. Meni osobito nije nešto pomogao, no na svakom je da isproba.
U ljekarni sam tražila knjižicu sa La Roche-Posay proizvodima u kojoj se nalazi dosta testera. Isprobala sam samo Effaclar liniju proizvoda, nakon što je moja koža dobro ih prihvatila odlučila sam kupiti. 




EFFACLAR DUO +
Moj su glavni problemi bili, dakle, famozni prištići. Najviše onih “standardnih”, raznih oblika i veličina, no ponekad se pronađu i akne, i to uglavnom one potkožne – znate, one koje se ne daju istisnuti, a bole kao sam vrag. Kremu sam nanosila na očišćenu T-zonu , prvih dva tjedna 2 x dnevno, no kako su se vidjeli pomaci i razlike na mom licu nanosila sam ga 1 dnevno. Sadržaj je nije jako gust, lijepo se razmazuje i brzo se upija i stapa s masnom kožom. Jako se malo troši, ja sam jednu kremu imala oko 6 mjeseci. Pojavili su se bolni prištići u vrijeme onih dana, no samo sam stavljala Effaclare duo +  i problem je nestao. 
Ova krema 40 ml je jako dobra investicija, cijena joj je 109 kuna u ljekarnama.
Miris? Ima jako blag i nježan miris, koji vuče na svježinu..., Pakiranje je uska tubica koja je super za ne kontaminaciju kreme bakterija.


Sastav: 

Tekstura kreme, lagana i odlično odgovara masnoj koži.

                                               

EFFACLAR GEL
EFFACLAR Gel nježno čisti kožu zahvaljujući sastojcima za čišćenje osjetljive kože. Uklanja nečistoće i prekomjerni sebum, ostavljajući kožu svježom i čistom. S umirujućom termalnom vodom La Roche-Posay, bez iritacija, pH 5.5. Bez sapuna. Bez alkohola. Bez boja. Bez parabena. Gel sam isprobala, savršeno čisti lice, masnu kožu, miteseri koji su mi bili izraženi po nosu, nakon pranja nije bilo više crnih točkica. 
Sa gelom sam prala cijelo lice, lice mi je mješovito - masno i suho. Nakon dužeg korištenja i čišćenja lica na suhim područjima, koža mi je bila još bolje suha, ljuštila se. Tako da je ne bi preporučila za suhu kožu lica. Opet sigurno mislite pa gelovi su za masnu kožu, a mlijeka za čišćenje suhe kože. Da to je točno no meni gel boje počisti lice kao mlijeko, a nije mi bila tako jako isušena koža od drugih gelova. Prodaje se u pakiranju od 50 ml (oko 30 kn), 200 ml (oko 85 kn)  i 400 ml (oko 115 kn) u ljekarnama.

Ja sam svoj potrošila, nisam ga kupovala više. Preporučila bi ga svima koji imaju masnu kožu lica, njima će savršeno odgovarati ili pranje samo masnih dijelova - slika je sa neta.

HYDREANE LEGERE 

Krema je namijenjena za normalnu do mješovitu osjetljivu kožu. Hidratizira i smanjuje osjetljivost. Kupila sam je i koristila nakon što sam oprala cijelo lice Effaclar gelom, da bi smanjila isušenost mog lica koje je stvorio taj gel. Krema je odlična, i preporučila bi je, možda je i kupim opet.   Krema  od 40 ml dođe oko 100 kn, treba je staviti malo, brzo se upija u kožu, ne ostavlja nikakve tragove, lijepo se stapa s kožom i ne troši se brzo. Postoji još i  Hydreane Riche - za vrlo suhu i suhu osjetljivu kožu.



Slika danas kada koristim EFFACLARE DUO +
  

Ja sam zadovoljna korisnica La roche-posay kozmetike, nadam se da vam se sviđa moj osvrt na ovu Francusku kozmetiku..


Pišite mi – jeste li već sretna korisnica (ili korisnik) ove kreme ili ćete tek postati?


1 komentar:

  1. Nisam jos probala ovu kremu, ali cim budem u prilici, hocu. :)
    Nadam se da ce pokazati rezultat :D

    Marija Habuš

    OdgovoriIzbriši