utorak, 30. kolovoza 2016.

Garnier - Pure Active 3 in 1




Hy drage moje
Danas vam pišem o proizvodu koji koristim više od 4 mjeseca i sad ako sam ga potrošila oko pola.  Radi se o Garnier 3u1 - umivalica, piling i maska za lice.  Proizvod se može koristiti kao :

  • umivalica (za svakodnevno pranje lica sa gelom, na mokru kožu i isprati)
  • piling (također za svakodnevno pranje lice, da se vlažno lice i masirati u kožu kružnim pokretima)
  • maska (da odstoji na koži oko 3 minute i da se ispere sa vodom koristi 2-3 puta tjedno)











Garnier kaže da je ovaj proizvod namijenjen koži koja se bori sa nesavršenosti i sa višak sebuma.


Krenimo od pakiranja gel dolazi u plastičnoj tubici sa poklopcom na klik koji jako čvrsto  zatvara tubicu, ne  može se dogoditi da se otvori u torbi. U tubici se nalazi 150 ml proizvoda, a cijena je oko 40 kn,ovisno o prodavaonici i može se pronaći na raznim sniženjima.


Otvor je dosta velik može se dogoditi da vam  izađe i previše proizvoda van, ako prejako stisnete tubicu.  Količina koje je dovoljna za jedno doziranje  je  malo veće zrno graha, no opet je to znatno manja količina na vašoj ruci u odnosu na količinu samog proizvoda. Proizvod se jako sporo troši  barem kod mene.






Gel je bijele boja i on sadrži plava zrnca koje će djelovati možda malo grubo na vašu kožu no to je ponekad potrebno učiniti da se uklone mrtve stanice kože. Miris je ugodan, miris krastavca kao i sve ostale Garnier čistilice. 
Gel sam počela koristiti tijekom 5-tog mjeseca kad sam uočila da se moja T-zona počela nešto jače mastiti i to zbog dolaska toplijeg vremena. Imam mješovito lice T-zona mi masna, a obrazi su suhi tijekom zime, no ljeti i onu su nešto masniji pa koristim ovaj gel i za obraze. 







Najčešće gel koristim kao piling i to 2- 3 puta tjedno kad radim  doma u vrtu, kosim travu i slično tada je najbolje dubinski počisti lice ili kad primjetim da imam izraženije mitesere. Kako koristim gel : umijem lice i lagano umasirma gel u kožu tada kružnim pokretima masiram lice sa gelom i na kraju isperem sa mlakom vodom. Koža mi je čista, obraz i dio oko nosa koji je poznat da se ljušti - sa ovom čistilicom to se ne događa.
Koristim ga u obliku PILINGA, isprobala sam ga kao masku no tada djeluje jako grubo na moju kožu, obrazi su  mi jako suhi i odmah moram posegnuti za hidratantnom kremom. 

Preporučila bi ovaj gel osobama sa masnom ili mješovitom kožom, zimi kad su mi obrazi suhi ovakve čistilice, pilinzi ne dolaze u obzir pregrubi su za moju kožu.


Sastav:



Piling na licu..:P

Uvijek kupujem proizvode za čišćenje lica u drogerijama, no ima mnogo recepata za pilinge koje možemo napraviti sami kod kuće. Voljela bi kad bi sa mnom podijele neki isprobani recept. 

Hvala 

Tatjana





2 komentara:

  1. Obožavam ovaj proizvod. super mi je sto ga mogu kombinirati i koristiti na bilo koji nacin zelim. Doslovno su ovim proizvodom smanjila potrosnju bas zato sto je 3 u 1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, super je proizvod za oko 40 -tak kuna dobije se maska, piling i umivalica kako tko želi koristiti. Nadam se da ću je uspjeti potrošiti sad dok još imam masnu kožu lica, da ne stoji za drugu godinu.

      Izbriši