četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Noviteti Wet n Wild – kolovoz 2016

 Prošli tjedan su mi stigli Wet n Wild proizvodi na isprobavanje. U mojem paketiću nalazila se nova Max Fanatix maskara, Contouring palette contour (E7491 Dulce De Leche), Felt tip eyeliner - tuš olovka  i ruž E518D Nouveau  Pink.  Do sad sam isprobala njihove lakove za nokte, moje dojmove o njima potražite čitate OVDJE!

Pitala sam vas koji proizvod bi voljele dobiti u darivanju najviše vas je izrazilo želju da to bude maskara.  Pa krenimo s dojmovima o novoj  Max Fanatic maskari . (proizvode sam dobila na isprobavanje i moja mišljenje će biti iskreno o ovim proizvodima). Proizvodi se već nalaze na policama Dm-a i Accessoires-a.!!






Ukoliko volite životinje kao  razveselit će vas to da brend Wet n Wild – na svojim proizvodima ima znak „cruelty  free“ – njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama.

Potražite ovaj zečić na njihovim proizvodima - ja sam svoje pronašla!!








MAX FANATIC MASKARA 



Maskara mi je stigla upakirana u plastičnom omotu, sigurno je prva otvaram. I na njihovom stalku isto su maskare tako upakirane, tako da ukoliko ste do sad kupile isprobanu maskaru znate koliko je ovaj omot bitan. Radi se o maskari od 8 ml i cijena joj je oko 45 kn. Sam izgled maskare sličan je jednoj od Loreal maskari (Fals Lash Wings) i imaju rekla bi isti tip četkice. 
Četkica je ravna i ima na jednom dijelu sitne gumaste niti, a s druge dva reda dužih. Četkica mi je odlična, lijepo se prelazi preko trepavica i ne lijepi ih zajedno. Lijepo razvlači trepavice i povećava ih daje im volumen.
Tako da ukoliko vam odgovara ovaj oblik četkice, kupite ovu maskaru  uštedjeti ćete si kune, a sam učinak bude isti.






RUŽ E518D NOUVEAU PINK



Ruž mi je odličan. Sviđa mi se što sam dobila ovu Nouveau Pink nijansu, sama je ne bi nikad kupila. Sam ruž  također je omotani plastičnim omotom.  Ruž je kremast i dugo postojan. Ruža sam imala jučer puna 3 sata na Špancirfestu u Varaždinu, naravno ožednjela sam i ogladnjela i nijansa više nije bila tako jaka (to je bilo i za očekivati).  Popravila sam ga nakon jela i kad sam došla kući skidala sam ga sa micelarnom otopinom (ima jako snažnu boju, na ruci sam trebala trljati da uklonim swatch.). Ruž mi nije isušio usne i nije težak na usnama.



TUŠ OLOVKA - BLACK 


Dugo nisam koristila tuš za oči i kad kupujem kupila bi ovakav u olovci, za mene praktičniji. Drago mi što sam ga dobila. Tuš dolazi u papirnatoj ambalaži i nećete ga samo tako lako izvući iz nje jer na poklopcu ima lijepilo (malo sam i potrgala kutiju). Također kod zatvaranja na poklopcu se nalazi unutra mala opruga – treba jače pritisnuti da se zatvori tuš. Sam tuš ima odličan šiljasti dio sa kojim se vrlo lijepo radi linija na kapku i sam repić na kraju. Tuš je jako dobro pigmentiran i neće se preslikati. Temeljito se skida sa micelarnom otopinom. Cijena je oko 30 kn.





CONTOURING PALTETTE CONTOUR – E7491 DULCE DE LECHE



Contouring paleta dolazi u velikom pakiranju, taman stane u moju šaku. Kod otvaranja sam se malo mučila ima jako klik zatvaranje, no ipak je bolje da je čvrsto zatvoreno, nego da se otvori u torbi. Na poleđini su 3 slike na kojoj je lijepo prikazano za što se koristi svjetliji i tamnija nijansa.



Paleta lijepo izgleda i imala sam jako velika očekivana. Swatch sam radila na ruci sa primerom u hladovini i na svijetlu. Boje su lijepe nježno roza i blago smeđa - odlične za raditi contour. Sastav same palete mi se ne sviđa užasno se trusi. Osim na svojem licu imala sam "prah"na ruci i na mobitelu. Kod crtanja  contour-e na licu sa jednim potezom kistom po licu dobije se dobra boja - ima vrlo dobru pigmentaciju, proizvod  se stapa sa kožom i vidno naglašava dijelove, no dosta proizvoda ostane na kistu.



CJELOKUPNI IZGLED




Zaključno od svih proizvoda koje sam dobila na isprobavanje najmanje mi se sviđa paleta. Može poslužiti za contouring dobro je pigmentirana, no isprobala sam proizvode koji se manje truse. Ostala tri proizvoda su jako kvalitetni, pigmentirani i postojani. 





Kako vam se sviđa recenzija? Koji proizvod vam je top i pomogla sam vam oko kupnje?


Hvala
Tatjana 

*PR proizvodi









Broj komentara: 6: