subota, 26. rujna 2015.

Kombinacija Opi i Catrice nadlak



Moja vikend boja noktiju!!

Odabrala sam  O.P.I. lak. Vjerujem da ste barem čule za njih, ako ih niste imale još uvijek prilike isprobati. Ja sam se u biti jako dugo opirala buri oko njih posljednjih godina, no kao i u svemu, na kraju sam popustila. Kod nas je cijena oko 100 kn, 15ml. Može se kupiti u Mulleru i Bipi.
Za nadlak sam odabrala CATRICE Quick Dry & High Shine, za Catrice ste sigurno čule ja obožavam njihove proizvode, biti će više recenzija o njihovim proizvodima. Cijena nadlaka je oko 20 kuna 13 ml. 





Uvijek sam imala duge nokte, no ove godine ih režem na manje. Jako mi brzo rastu i dosta su mi čvrsti. Sad kad opet počne faks sigurno ću imati manje vremena za rezanje. Uz učenje rado uzimam rašpu i uređujem ih.

O.P.I. -First date at - NLF 64
CATRICE nadlak

Prvi sloj O.P.I. lak ja volim više tamno crvene boje, pa ću ga na mazati u dva sloja. Četkica za nanošenje je dosta velika, čvrsta, i sa jednim umakanjem u lak namaže se jedan nokat. Brzo se suši.

 Nakon što sam stavila i drugi sloj O.P.I. lak, stavljam Catrice Quick Dry & High Shine nadlak. kist za nanošenja je dosta čvrst i velik. U laku se nalaze i dvije kuglice, kad se dobro protrese čuje se njihovo zveckanje. To je jedna od prednost ovog nadlaka, ne može se tako brzo za sušiti. Obožavam Catrice lakove za noktee...!! Ima veliki izbor boja i dugotrajni su.. :)



                                     
 Moja kombinacija za ovaj vikend, zadnji u mjesecu rujnu.

Kako ste vi zadovoljni sa O.P.I. I CATRICE lakovima?

Nema komentara:

Objavi komentar