petak, 25. rujna 2015.

Moja koža uz Melem



Moja draga čudotvorna kremica, bez koje moje lice, trbuh, ruke, pete na nogama izgledaju ljuštavo, suho, grubo na dodir i ne privlačno. 
Melem je krema koja se može primijeniti za sve dijelove tijela. Odlična za njegu dijelova tijela koji su izloženi vanjskim utjecajima. Intenzivno njeguje, obnavlja i poboljšava opće stanje kože, vraća joj mekoću i elastičnost. Zadržava vlagu, hidratizira i omekšava suhu kožu cijelog tijela, uz pouzdano revitalizirajuće djelovanje. Melem znatno smanjuje tegobe koje imaju osobe s kožnim problemima stoga ga koristite svaki put kada želite umiriti osjetljivu i nadraženu kožu.Svojim aktivnim sastojcima Melem djeluje obnavljajuće na oštećenu kožu. Koža se lakše obnavlja, više nije iritirana, a svakodnevnim korištenjem Melema postaje meka i elastična.



MELEM ASORTIMAN




Melem u tubi – jako malo mjesta zauzima u velikim torbama, cijena mu je oko 50 kn. Praktičan je što samo istisneš sadržaj vani i namažeš malo veće dijelove tijela. Meni je odličan za ruke, trbuh i noge tj. pete.

Melem u sticku – odličan izbor za njegu usana. Praktičan odabir za svaku ženu, djevojku. Kad se nalazim u gradu, a nisam baš sigurna koliko su mi čiste ruke, a osjećam peckanje i suhoću na usnama. Samo izvadim melem u sticku i problem je riješen. Zbog higijenskih razloga uvijek ću odabrati melem u sticku za usne. Odlično se nanosi na usne, sam melem je tvrd, stabilan i neće ispasti van iz sticka. U vrijeme zime stavim ga u hlače, pokraj radijatora, peći da se malo rastopi tako da nije jako tvrd. Cijena je oko 25 kn.

Melem Men – za muškarce koji vole izgledati lijepo, imati njegovane lijepe usne. Odličan izbor za muškarce koji biraju jednostavno, učinkovito rješenje za njegu suhih i ispucanih usana. Cijena oko 25 kn.

Melem 35ml i 10 ml – nalazi se u kutijici koja je praktična i malena. Sadržaj se mora nanositi rukama, po meni je to nedostatak zbog higijenskih razloga. Ja bi melem u kutijici preporučila za korištenje kod kuće, na poslu, faksu negdje gdje imate dostupnost toaleta i možete oprati ruke. 

Cijena 35ml je oko 40 kn, a 10 ml je oko 20 kn.

Melem Pharma Akut – odlično rješenje za njegu nadražene kože. Preporučuje se korištenje u slučaju pojave svrbeža i crvenila kod uboda insekata nakon depilacije, brijanja. Žarenja kože kod pretjeranog izlaganja suncu. Nisam ga isprobala, no ako ću imati nekih od problema za koje se primjenjuje sigurno ću ga isprobati. Cijena je oko 45 kn.

Melem Atopic – je namijenjena za intenzivnu njegu i zaštitu vrlo suhe i osjetljive kože sklone atopiji. Preporuča se za razne kožne probleme. U asortimanu možete pronaći uljne kupce i emolijetnu kremu za lice i tijelo. Cijena proizvoda iz tog asortimana je od 100 – 140 kn. Dobila sam uzorak ovog proizvoda, javi se kad ga isprobam.

Melem možete kupiti u drogerijama, trgovinama i tisku. Imaju različite promocije i mogu se pronaći po akcijskim cijenama.

Ja sam pisala na melem@melem.hr i tražila sam uzorke proizvoda. U vrlo brzom roku sam dobila odgovor. Odnos prema kupcima je odličan, uslužan, lojalan sve pohvale. Uzorke šalju 1 x mjesečno. Ja sam dobila ponudu da se učlanim u njihov Klub korisnika koji je besplatan. Potrebno je samo ispuniti i potpisati izjavu koju oni pošalju u privitku. I opet im poslati mailom ili dobijete na kućnu adresu izjavu koju je potrebno potpisati i napisati komentar kakva su vaša iskustva sa melemom. Ulazak u klub se nagrađuje sa poklon paketom sadržaja Melem ljubičaste olovke za oči, Melema 10 ml, Melem soli za kupanje.

Uzorci koji su stigli na moju kućnu adresu sastoji se od 11 paketića melema , 1 Atopic umirujuća uljna kupka (8 ml) i 2 brošure.





U idućem djelu ću pisati o njezi ruku i pete na nogama sa melemom. Javim kad stigne poklon paket ulaskom u Klub korisnika Melem. 


Kakva su vaša iskustva sa melemom?

1 komentar:

  1. Treba li oprati ruke namazane melemom prije jela, tj. da li je melem škodljiv ukoliko ga nismo uklonili sa ruku prije jela?

    OdgovoriIzbriši