utorak, 29. rujna 2015.

Moj novi početak sa Afroditom!!

Za Afroditu su sigurno svi čuli, no nisu je isprobali. Tako ni ja donedavno. Muku mučim sa mješovitom kožom i u 20-tim sam godinama pa sam još uvijek sklona aknama i miteserima.. Od svih silnih proizvoda koji su mi još više isušili kožu, nisu riješili problem onih silnih bubuljica na mojoj T-zoni.. Sigurno vas ima mnogo u mojom godinama i isprobali bi sve samo da imate lijepo lice.. Moje preporuke dajte priliku KOZMETICI AFRODITA!!.. Slijedi moja priča






Od silnih akni i mitesera koje dolaze prije 20-tih i još uvijek su tu za mene. A opet studiram, umor, stres i puno učenja nosi svoje posljedice a to su sitne borice oko očiju. To to su još uvijek sad malene crtice, no s vremenom će biti sve veće i veće..  A svaka žena želi izgledati lijepo i mladenački izgled lica imati dosta dugo. Pa sam željela već sad isprobati kreme za anti-age u 20-tim godinama i naravno riješiti se bubuljica.. Ima mnogo kozmetičkih proizvoda i ne odgovara svakom sve.. Tako ja da ne kupujem nešto na "buff"  ma znate da studentski đeparac nije velik ,a ako otvorite Afroditinu stranicu proizvoda vidjet čete da ima mnogo. Ja nisam znala što bi izabrala i nisam htjela ići na rizik. Pomoć sam tražila od Afroditine savjetnice kojoj sam obrazložila svoje probleme i u vrlo brzom roku sam dobila odgovor. Što me iznenadilo, jer mnogo sam slala poruka i pitala, a odgovor nisam dobila. Dobila sam preporuke za Young & Pure asortiman... Huh ja sam bila sretna što su me savjetovali, jer bi ja kupila neki drugi proizvod iz njihove kozmetike, koji bi bilo za moju kožu mješovitu, no ne bi bio za akne i još k tome hidratiziralo lice.. za 3 dana na moju kućnu adresu su stigli  3 testera po 2 primjerka i knjižica proizvoda.. Bila sam presretna, trk u kupaonu, oprala sam lice i stavila prvu kremu.. Moji rezultati su odlični. Isprobala sam sve testere koje su mi poslali, pre zadovoljna sam njihovim savjetovanjem - odgovor u rekordnom roku...  Moj šoping počinje sa Afroditom i Young & Pure linijom.. a kad se riješim bubuljica i malo prođu godine sigurno se javljam opet po savjet...

Testeri i knjižica koji su stigli na moju kućnu adresu..


Linija YOUNG & PURE -po preporuki savjetnice.

Ako želite i trebate savjet, sve što trebate napraviti otići na Afrodita i pronaći  Afroditino savjetovališe i  razložiti svoj problem .Možete se učlaniti na Afroditinim stranicama, pronačć dostupne kataloge  proizvoda i blog - na kojem se nalaze pozitivna iskustva korisnika..


 Kakva su vaša iskustva sa Afroditom? 
Kako ste se vi riješili bubuljica u mojim godinama?

Nema komentara:

Objavi komentar