ponedjeljak, 4. srpnja 2016.

Dove Summer revived i Eveline Spa Professional Argan & Vanilla


Hy drage moje.!

Dolaskom toplih i sunčanih dana željela sam isprobati neki losion za samotamnjenje. Tražila sam po internetu kakva su iskustva sa tim kremama, koje imaju najbolja preporuke, kako ih koristiti i dr.
Moj odabir je bio Dove  linija Derma Spa koja je na tržište izašla tijekom siječnja ove godine.  Ambalaža je vidno drugačija od svih prethodnih proizvoda  proizvođača Dove, više otmjena i elegantnija po meni. Za piling sam odabrala Eveline Spa Professional Argan i Vanilla. No je li potrebno raditi piling uz ovaj losion?




Dove Summer revived

Proizvod dolazi u zlatnoj elegantnoj tubici koja nije napravljena od čvrste plastika, što mi se sviđa lakše je istiskivati proizvod da izađe.  Sam proizvod unutra se prilagođava kako tubica stoji, nije jako gusta i kad ostane vrlo malo losiona mislim da neće biti potrebe za rezanjem tubice da se potroši sav proizvod. Otvor kroz koji izlazi losion van je dovoljno velik da  izlazi van proizvod. 200  ml proizvoda bi trebalo potrošiti u rok od 12 mjeseci od otvaranja i cijena je oko 35 kn.


Ova linija DermaSpa ne miriši na onaj prepoznatljivi Dove miris. Očekivala sam da će mirisati na neke jače prirodnije mirise, na to me asocirao "naziv Spa", no pogriješila sam. Sličan je kao što ga imaju ostale kreme za samotamnjenje. Meni se miris sviđa  ugodan je, nježan i dugo se osjeti.

Losion za tijelo možete birati između svjetlijeg i tamnijeg efekta, ja sam odabrala svjetliji nisam htjela riskirati iako sam dosta tamnoputa.


  • Losion za prirodni brončani sjaj (svjetliji efekat) – za svjetlu do srednje svjetlu kožu.
  • Losion za prirodni brončani sjaj (tamniji efekat) – za srednje do jako tamnu kožu.


Proizvod blago guste i masne teksture  i roza boje. Lijepo se stapa s kožom, hidratizira i hrani kožu. Korištenje ovog proizvoda je vrlo lako nanosi se kao i svaki losion za tijelo. Lagano i ravnomjerno ga umasirate  i kad se osuši  vidljiva je razlika na koži. Postupak možete ponoviti više puta, no nije potrebno. Ja sam proizvod nanosila u 1 i 2 sloja, malo je vidljiva razlika.  Losionu treba malo malo duže da se osuši, no nakon toga koža je meka i glatka. Losion neće ostavljati mrlje i tragove na bijeloj odjeći, nakon trećeg tuširanja lagano će se gubiti boja. 

VAŽNO!! Nije potrebno raditi prije piling za tijelo.

Ja sam kupila i piling jer sam se bojala tamnih mrlja, no kako sam ga testirala sa i bez pilinga – mogu vam reci da se ne trebate bojati možete ga slobodno koristiti bez da radite piling.




*Sljedeći put kad ću kupovati ovaj losion odmah ću kupit losion koji daje tamniji efekat, mislim da bi mi više odgovarao.








Eveline Spa Professional Argan & Vanilla

Radi se o losionu za tijelo i pingu koji se radi tijekom tuširanja. Proizvod sadrži 3 prirodna ulja i 7 biljnih ekstrakata. 
Sadrži aktivne sastojke: ekstrakt meda, ekstrakt vanilije, hijaluronska kiselina, shea maslac, ekstrakt pasja ruže, ekstrakt korijena sladića i limuna, arganovo ulje ekstrakt kakao drveta, sojino ulje, slje slatkog badema i ekstrakt aloe i vitamin E.




Tubica sadrži 200 ml proizvoda i vrlo se čvrsto zatvara, cijena je oko 30 kn.  Nije potrebno brinuti da ovaj srednje gust losion izađe van. Ambalaža ovog proizvoda je jako čvrsta i ima malen otvor iz kojeg izlazi losion.



Proizvod je srednje gust i svijetlo žute boje u sebi sadrži sitne krupnije čestice/zrnca koje nisu jako grube odlično obavljaju svoj posao kad se radi piling. Proizvod stavljate direktno na vlažnu kožu i lagano masirajući uklanjate mrtve stanice sa površine kože. Osjetit ćete zrnca kako obavljaju svoj dio zadatka. Nakon što se losion ispere sa vodom koža je jako svilenkasto glatka, nježna i meka. 


Miris je jako intenzivan i ostaje dugo na koži, nema potrebe za parfem ili losionom za tijelo nakon korištenja ovog proizvoda.

*Jako sam zadovoljna ovim proizvodom do sad nisam isprobala ovako dobar losion za tijelo i miris da mi ostaje tako dugo na koži. Ukoliko volite miris vanilije ovo je proizvod za vas preporučam!






Tatjana









Broj komentara: 8:

  1. Ja sam nekako skepticna jer sam cula od nekoliko djevojaka da su ostale 'sarene', tako da me strah isprobati. Sve u svemu super post! ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možes isprobati, kod mene se to nije dogodilo nadam se da se nece ni kod tebe.

      Izbriši
  2. Obožavam Dove losion za tamnjenje... isprobala sam ga i stvarno je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I sama sam kupila taj losion za tamnjenje, ali jos ga nisam probala. Sve se nadam nekoj prirodnoj boji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja cu ga koristiti i tijekom zime, dosta je mastan mislim da ce dobro nahraniti kozu.

      Izbriši
  4. Svake zime koristim iz ove Eveline Argan&vanilla linije maslac za tijelo jer miriše i njeguje božanstveno <3 Morat ću i ovaj piling nabaviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je prvi proizvod od Evelin za tijelo koji sam isprobala, istraživati ću dalje sigurno imaju još dobrih proizvoda.

      Izbriši