utorak, 2. veljače 2016.

DIY kućni pripravak Mac Fix +


Sigurna sam da ste čule za FIKSATOR Šminke!! Osobe koje imaju masnu kožu lica ili mješovitu sa masnom T-zonom šminka nakon nekog vremena samo isklizne sa lica!! 
Zamislite si vrući ljetni dan, vi trebate prisustvovati na svečanom događaju, želite da vaš make up traje što duže i da bude postojan bez obzira koje vam je strukture koža i vrućine..





FIKSATOR ŠMINKE 


 Prije svakog nanošenja dekorativne kozmetike se stavlja neka hidratantan krema i baza koja ima funkciju zadržavati šminku što dulje na mjestu, a fiksator koji je u obliku spreja (nanosi se kad je šminka gotova) te ju dodatno fiksira.  Fiksator se prska po  licu kao lak po kosi, te on dovršava make up, ujednačava površinu kože i daje odličnu, glatku aplikaciju proizvoda. Na prvi pogled to prskanje dati će vam osjećaj zatezanja lica i samo lice nakon što poprskate fiksator, izgledati  će mokro i mislit čete da će vam pokvariti vaš makeup, no nakon nekoliko minuta, kada se osuši, lice izgleda odlično. 





FIKSATOR također možete kupiti u drogerijama ili prodaji preko kataloga. Cijene su u rasponu od 25kn pa do 200 kn. Avon 50 ml 25kn možete pronaći u katalogu. Mislim da će vam ova jeftinija verzija sigurno zanimati.


Sigurna sam da ste puno čitale o hvaljenom i slavnom MAC FiX + 


Pronašla sam puno recenzija za upravo taj proizvod i izrazito je hvaljeni. Proizvod je dobar kao završni touch za dnevni ili noćni izgleda, također ako i stavite malo više nekog proizvoda, on će ublažiti i dati prirodan izgled. 

Također se može koristiti kao primer, odnosno  baza za šminku kako bi šminka bila duže postojana. U tom slučaju poprska se prije nanošenja tekućeg pudera i pričeka nekoliko minuta kako bi se proizvod upio u kožu i posušio. Budući da u sebi sadrži glicerin, vezat će na sebe podlogu i zadržati je mrvicu duže nego obično. 

Na YouTubu sam pronašla DIY kućni proizvod Mac Fix + , ja sam ga odlučila isprobati. Pronašla sam 3 mogućnosti za recept, ja sam se odlučila za prvi!
  • Trebati ćete:
  1. praznu plastičnu bočicu s raspršivačem
  2. glicerin (biljni glicerol) možete ga nabaviti u ljekarni 100ml dođe oko 12kn
  3. ružinu vodicu ili neki hidratantni tonik bez alkohola ili  vodu iz bočice, ja sam koristila Byphasse
  4. vlastiti izbor:eterično ulje (3-8 kapljica na 50 ml bit će dovoljno) -ja sam koristila čajevac (kupila sam u ljekarni)





IZRADA:

Ja sam koristila vlastitu, prije sam je dobro oprala i dezinficirala, a možete i kupiti u ljekarni. Željela sam da moj fikastor ima  "jači" učinak i stavila sam omjer  5ml glicerina(ili oko 45 kapi) i 45 ml tonika, vodice i 35 ml vodu iz bočice, ako imate bočicu od 75ml . 
Za masnu kožu preporučila bi više tonika, a manje glicerina - one je dosta težak za masno lice( 1/3 glicerina, 2/3 tonika). 
Na kraju dodajte eterično ulje i dobro pomiješajte. 


ILI

Ukoliko želite pomiješati glicerin, tonik i vodu. Možete staviti u omjeru pola vode, pola tonika i oko 20 kapi za masnu kožu i oko 40 za suhu kožu.

ILI

Također možete pomiješati samo glicerin i vodu u omjeru 1/10 glicerin i 9/10 voda.






Na ruci sam isprobala sa paletom Catrice Rose sjenila i vidim razlike..


Koristite li fikastor šminke?



4 komentara:

  1. Super post. Ne koristim, ali mozda bi bilo lijepo isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne koristim ali ću ga sigurno uskoro napraviti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Isplati se napraviti, napisat ću još post da iskoristite glicerin za još nešto, pošto vrijedi 12 mjeseci.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rijetko , ali ovo ću sigurno napraviti.Dobra idja.Hvala

    OdgovoriIzbriši