srijeda, 3. veljače 2016.

NOVI Max Factor Miracle Match



Prije nekoliko dan na tržište je Max Factor stavio novi puder MIRACLE MATCH. Novi puder možete pronaći na policama drogerija po cijeni od 109,90 kn.




Prodavačica u Bipi mi je ponudila ovaj puder po promotivnoj cijeni do petka oko 80 kn. Ipak sam odlučila uzeti mali tester od 2 ml u nijansi 75 GOLDEN. (jedino je ta nijasan dostupna kao tester - meni upravo ta odgovara).
Nisam mogla čekati, a da ne isprobam ovaj puder. Inače volim i odgovaraju mi Max Factor puderi. Top su mi Whipped Creme fundation i Ageless Elixir tekući puder + serum.


Puder dolazi u staklenoj ambalaži s elegantnim poklopcem. Ambalaža je slična puderu Facefinity 3 in 1 fundation. Puder je dostupan u  5 nijansi.
Miris je blag i nježan, ne osjeti se pretjerano.


Miracle Match tekući je puder Max factora koji sadrži novi silikonski sastojak te samim time se ponaša na koži kao hidratantna krema  omogućava odlično razmazivanje sa srednjim prekrivanjem. Puder namijenjen za suhu i mješovitu kožu.
 Puder je lagane, kremaste teksture, kad se osuši dobije se polumat finiš. Puder je postojan i ne transferira se na odjeću. 

Prije stavljanja pudera stavila sam DIY kućni pripravak Mac Fix +  (link), ovaj put kao primer. Puder sam ovaj put nanosila prstima, kremaste je teksture odlično se razmazuje po cijelom licu. Puder se lijepo stapa s kožom i ujednaćava ten.
Prekrivanje je jako dobro, zadovoljna sam. Prema skali 1-10, ocijenila bi s 8. Može se još nadograditi s korektorom, no za prirodan izgled (kakav ja preferiram) prekrivanje je jako dobro.

Sviđa mi se što je ugodan na koži, ne naglašava dehidrirana područja i na masnoj T- zoni je postojan (već 5 sata), .!


**Preporučujem ovaj puder osobama sa suhom i mješovitom kožom, jako se lijepo stapa s kožom te ne naglašava dehidrirane dijelove. Na mojoj masnoj T - zoni dobro se drži, no sigurno ću malo staviti pudera u kamenu. 



Jesam li vas uvjerila da kupite ovaj puder?

2 komentara:

  1. Već par dana razmišljam da ga uzmem..dvoumim se je mi MF puderi baš nisu najbolje sjedali na koži, al vjerojatno si neću moć pomoć i znatiželja će prevladat..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam jako zadovoljna njihovim puderima, ovaj moraš probati ja ću ga sigurno uzeti zbog kremaste teksture, također me zanima ponašanje ljeti.

    OdgovoriIzbriši