utorak, 1. ožujka 2016.

Afrodita Make it matt



Masna koža lica, ili samo T- zona stvaraju vam probleme? Često vam se pojavljuju prištići?
Isprobajte Afroditinu kremu iz linije Young & Pure - Make it matt!!

Radi se o, kao što i sam naziv kaže, matirajućoj kremi koja je namijenjene mladoj koži. Imaju dvije kreme za lice u ovoj liniji, podijeljene prema tipu kože: Make It Beautiful! koja je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži te. Pisala sam o njoj link!  i Make It Matt! koja je namijenjena masnoj i nečistoj koži.
Dolazi u plastičnoj tubici od 50 ml, a cijena joj je 40 kn. Ja svoje kreme kupujem u sloveniji po 5€, u mojim obližnjim prodavaonicama je nema.

Afrodita kaže: "Lagana, brzoupijajuća tekstura smiruje kožu, izdašno je hrani i vlaži te osigurava dugotrajan mat izgled kože. Pomaže u otklanjanju postojećih prištića te sprječava nastanak novih."
Ambalaža: plastična tubica
 Od iza:
Ne sadrži :parabene, parafine niti silikone
Vrsta kože: masna i nečista koža
Upotreba: nanosite je 2 puta na dan, na čistu kožu
Tekstura:krema je gusta i treba malo staviti, zrno graška na masno područje. Odlična je za nanošenje makeup-a. Lijepo se stapa s kožom i brzo se upija. Odlično matira i hidratizira.

MOJE MIŠLJENJE:

Imam izrazito masnu T-zonu dok su mi obrazi jako suhi. Koristila sam kremu više od mjesec dana, što se tiče matiranja tu su vidljivi pomaci, a prištića i nečistoće nema nekog pomaka. Malo se jesu smanjili, no opet su došli novi, ne mogu kriviti kremu - hormoni mi divljaju očito.. Uglavnom ima ih  manjoj mjeri. Ja ću sigurno kupiti ovu kremu opet.!! Krema se troši vrlo sporo.

Lice prije

Lice poslije 3 tjedna

Koje vi kreme koristite za masnu T-zonu??





Nema komentara:

Objavi komentar