ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Catrice Defining Blush rumenilo 090 Mandy-rine

Caoo drage moje

Tijekom siječnja neki proizvodi iz Catrice su izlazili iz asortimana. Kupila sam tada njihovo rumenilo Defining Blush rumenilo u nijansu 090 mandy-rine. Kupila sam je po promotivnoj cijeni od 16,90 kn






Mnogo žena se zalilo što odlaze ova rumenila iz kolekcije – ima mnogo zadovoljnih korisnica, tako da se ova rumenila baš ne povlače već ih možete kupiti u Muller prodavaonicama po cijeni od 28,90 kn – promijenile su se nijanse.

Sad možete kupiti: 
  • 020 Rose Royce
  • 025 Pink feat. Coral
  • 040 Think Pink
  • 080 Sunrose Avenue
  • 100 Rose Couture
  • 110 Legend -berry

Catrice kaže:  „Ultra svilenkasto rumenilo sa vitaminom C i E lako se nanosi i osigurava prekrasan svilenkasti ten. Svilenkasta, nježna tekstura sa intenzivnom bojom i sjajnim pigmentima savršeno se stapaju sa konturama vašeg lica. Najbolja ocijena za savršen završetak.“

Rumenilo je upakirano u prozirnu čvrstu plastičnu ambalažu. Ovo rumenilo nije imalo nikakvu plastičnu zaštiti ili omot, to je jedina mana no vidljivo dali su bili prstići blizu. Rumenilo je izrazito stabilno i pri zatvaranju se čuje klik i ne može se otvoriti u torbi. Slučajno mi je ispalo iz ruke, a rumenilo je i dalje čitavo. 










Dobijete 5 g rumenila koje 
morate potrošiti u roku od 12 mjeseci.









Nijansa za koju sam se ja odlučila je boja „breskve“  - kako sam svjetlije  puti tijekom zime i proljeća, volim sa nježnijim tonovima naglašavati obraze.










Tekstura samog rumenila je dobro pigmentirana i samo jednim laganim potezom kistom po paleti je dovoljan za oba obraza. Rumenilo daje mat finish i odlično se stapa s kožom lica. Može se nadograditi i lijepo naglasiti središnji dio lica po želji. Jako se sporo troši rumenilo (koristim ga svakodnevno više od 2 mj.), jednom sam slučajno noktom je okrznula po površini i tekstura pod prstima je vrlo glatka i mekana.




Rumenilo koristim više od 2 mjeseca svakodnevno. Jednostavno ga obožavam i jako sam zadovoljna ovim rumenilom, sviđa mi se što je jako dobro pigmentiran i kvaliteta je odlična.
Moje preporuke za ovu liniju rumenila, ja ću sigurnu kupiti jednu od novijih nijansa.

Tatjana


Kakva rumenila preferirate? Jeste li isprobale ovo?



1 komentar:

  1. Nisam još isprobala,ali hoću.Obožavam rumenila i imam cijelu kolekciju.Zadnje što sam koristila je essence boja natural beauty i iznenađujuće je dobar s obzirom na cijenu.

    OdgovoriIzbriši