subota, 2. travnja 2016.

AURA Prime Me!




U ovom postu možete pročitati moje dojmove na dva Aura proizvode koje sam koristila više od mjesec dan i vrijeme je za recenziju. AURA je kozmetička kuća koja je nedavno stigla u Hrvatsku i njihove proizvode možete pronaći u KOZMO prodavaonicama. Radi se o  13 prodavaonica u gradovima Zagreb, Osijek, Gospić, Karlovac, Rijeka, Rovinj, Zadar i Split. Nadam se da će vrlo brzo stići i u Varaždin već sam napravila popis.

Radi se o Prime Me! (primer) i Absolute Matte tekući ruž!





Danas čitajte o Prime Me!

Radi se o primeru.

Znate li što je primer?  radi se o proizvodu koji se može koristiti za postizanje ujednačenog i blistavog tene ili kao podloga za nanošenje pudera. Ja ga koristim kao podloga za puder da mi makeup što duže bude postojan.





Primer dolazi u plastičnoj tubici sa vrlo malim otvorom. Sadrži 30 ml proizvoda i  cijene je 44,99 kn, rok trajanja je šest mjeseci.

Primer sadrži vodu kao bazni sastojak na taj način nepravilnosti na vašoj koži lica su manje vidljive te ujedno hidratizira kožu. Jako je lagan i brzo se stapa s kožom.



Ovaj proizvod ne sadrži ulja i parabene, već pruža zaštitu od štetnih sunčevih zraka. Što mi je izrazito drago što je glavni sastojak voda te je pogodan za SVE TIPOVE kože.!! Imam mješovitu kožu, dolaskom sunca i toplih dana moje čelo se sve više masti i treba neka dobra podloga da mi šminka izdrži barem 8 sati.. Ovo je proizvod koji vam preporučujem jer je ispunio sva moja očekivanja.!!





Ovaj primer vam neće matirati lice i prikriti proširene pore. Na mojoj mješovitoj koži nije poticao pojavu novih bubuljica na koži, što mi je jako važno jer imam i ovako problematičnu kožu. Na kožu stavljam primer, nakon toga puder i sad u ljetno vrijeme ću koristiti BB kremu. Makeup mi ostaje postojan. Možda bi samo preporučila osobama sa suhom kožom da stave podlogu hidratantnu kremu i tada primer.

Tatjana
PR proizvodi ( pišem iskrene dojmove i vlastito iskustvo o proizvodima koje sam dobila).

Nema komentara:

Objavi komentar