četvrtak, 14. travnja 2016.

L´Oreal Nude Magique BB krema i Maybelline Affinitone



Dva proizvoda koja sam skoro potrošila, a po svojoj teksturi su jako tekući što im je ujedno  jedino zajedničko. Odlučila sam o njima pisati u jednoj recenziji zajedno. Radi se o L´Oreal Nude Magique BB krema i Maybelline Affinitone tekućem puderu.






L´Oreal Nude Magique BB krema dolazi u plastičnoj tubici  od 30 ml  po cijeni od oko 100 kn. Tubica je plosnata i malena, sam otvor ove BB kreme je malen. Krema je dostupna u 2 nijanse Light i Medium

Sadrži oznaku 5 u 1  što nam govori da daje lagano prekrivanje, poboljšava prirodni ten, ujednačava ton kože, 24 satna hidratacija, sadrži SPF 12 .
Tekstura ove BB kreme je tekuća, ja sam tubicu okretala naopako i naslanjala na neku površinu jer proizvod doslovno kapa ako je ne zatvorite pravilno ili ukoliko okrenete otvor prema dolje. BB krema je bijele boje i sadrži sitna zrnca tzv. pametne kapsule pigmenta koje kad dođu u kontakt s kožom odmah se stapaju i tako daju boju. Ovako tekuću BB kremu nisam isprobala i po meni stavljanje same kreme iziskuje oko 5 minuta, da ne bi uprljali sve oko sebe.

Moja nijansa  je Light koje se prilagodi mojoj koži.  Prekrivanje je solidno, prekrije lagano pigmentacijske mrlje, no za  veće prekrivanje morati ćete koristiti korektor. Ne bi preporučila osobama sa problematičnom kožom, već osobama koje žele samo ujedančiti ten na licu. Masni  dijelovi moga lica su matirani i na koži je jako lagana.


  

Maybelline Affinitone tekući puder sadrži vitamin E koji hidratizira kožu i prilagođava se svim tipovima kože. Tubica je plastična i ima dosta malen otvor. 30 ml dođe oko 55 kn. Okretala sam tubicu da je otvor prema gore da mi puder ne bi izlazio van.  Tekstura je tekuća i lagana pomislili bi da se radi o BB kremi no  ipak je to tekući puder.  

Koristila sam 24 Golden Beige nijansu rozog je podtona. Super mi je što je namijenjen svim tipovima kože pošto imam mješovitu kožu. Prekrivanje je dobro  - akne, bubuljice, mrlje, crvenilo dobro će pokriti. Lagane je teksture i malo ga je potrebno staviti.


Oba proizvoda skidam samo sa vlažnim maramicama. Ukoliko volite više proizvode sa bolje tekućom teksturom preporučam vam ove proizvode. Ja trenutno više neću kupiti ove proizvode razloge je taj što mi treba jače prekrivanje za moju problematičnu kožu.



Tablica usporedbe:


Tatjana

Hvala na čitanju!



Nema komentara:

Objavi komentar