utorak, 19. travnja 2016.

ORIFLAME The ONE Hypnotic depth maskara

Hy drage moje ukoliko me pratite znate da mi je nedavno stigla Oriflame The ONE Hypnotic depth maskara, osvojila sam je na nagradnoj igri koja je bila na njihovim stranicama. Tijekom srednje škole sam koristila njihove proizvode i bila sam zadovoljna. Imam još 2 sjenila u sticku, još uvijek ih koristim. Danas ću pogledati katalog pa možda nešto opet kupim.






Krenimo..

Do sad nisam isprobala njihove maskare i nisam dugo kupovala njihove proizvode, nakon pozitivnog iskustva sa ovim proizvodom počinjem ih pratiti .

O masakri Oriflame :“ Maskara za iznimnu duljinu i volumen uz intenzivnu nijansu definira trepavice te daje pogledu hipnotizirajuću dubinu“

Sviđa mi se što ja maskara stigla zapakirana u plastičnom omotu. 8 ml ove maskare dođe 79,00 kn, no u aktualnom katalogu trenutno samo 42,90 kn. Ovo se isplati vjerujte mi.! Proizvod treba potrošiti u roku od 6 mjeseca od otvaranja. Maskara je dostupna u dvije nijanse Deep Black i Deep Blue.!




Na kućnu adresu mi je stigla Deep Black. Sviđa mi se vanjski izgled maskare vrlo je privlačan. Kod otvaranja maskare osjeća se jak miris, nije jako ugodan no kako većinom sve maskara imaju miris po "kemikalijama" NE igra neku veliku ulogu. Četkica sitna i gumena što mi se najviše sviđa  jedino takve maskare koristim zbog meni lakšeg nanošenja.  Kod povlačenja maskare višak proizvoda ostane u tubici,  mala tj. dovoljna količina proizvoda je na četkici.


The ONE Hypnotic depth maskara kažu daje do 18 x veći volumen!

Sa ovom tvrdnjom bi se složila maskara uistinu daje volumen i naglašava trepavice. Kod samog nanošenja s četkicom lako se provlači od korijena trepavice  prema van. Maskara ne lijepi trepavice već su lijepo razdvojene i naglašene. Sa samom četkicom lijepo se trepavice podignu. Kod maskare bitnu ulogu mi igra četkica i ova je vrlo dobra, bolja čak od skupljih brendova. 



                                                             




Tatjana

Hvala na čitanju.!

*PR proizvod  ( pišem iskrene dojmove i vlastito iskustvo o proizvodima koje sam dobila).


2 komentara: