srijeda, 13. travnja 2016.

Korektori koje koristim



Kako u zadnje vrijeme stavljam vrlo malo pudera na sebe, nije mi potrebno nešto jače prekrivanje pa većinom koristim korektore.  Odlučila sam sa vama podijeliti koji su to tekući i u sticku korektori koje svakodnevno koristim.  
Pitate se na kojem dijelu lica i za što koristiti tekući, a kad u sticku korektor.? Pa tekući se korektori većinom koriste za podočnjake, a oni u sticku  za ostale nepravilnosti (bubuljice, akne, fleke, pjegice.)






Pa krenimo

Maybelline Affinitone  tekući korektor dolazi su dvije nijanse, ja koristim  02 Natural –mislim da nema veliki izbor nijansi 2-3 samo. Tekstura je kremasta, lagana i slabo gusta. Aplikator je spužvasti klasičan te je dovoljno malo po tapkati na podočnjake u mom slučaju. Nemam jako tamne podočnjake te mi odgovara da ujednačim ten samo na tom dijelu i ne uvlači mi se u moje bore. Dolazi u plastičnoj ambalaži i ima sigurnosnu trakicu, pa znate dali kupujete već otvoreni proizvod ili ne. 7,5 ml možete pronaći po cijeni od oko  45 kn i meni jako dugo drži. Trenutno moj No.1  od tekućih korektora.


L'oreal Paris True Match Le Crayon korektor – kremaste teksture, lagan na koži i odlično mi se stapa sa mojom bojom kože. Ne osjeća na koži i nema ona masna svojstva. Odlično mi je prekrivao moje akne i mrlje.  Koristila sam ga tijekom ove zime u nijansi 20 Vanilla. Sviđa mi se zbog svoje praktične plastične ambalaže i što je kao olovka za oči. Korektor izlazi van okretanjem. Miris je neutralan.




Beauty Uk blemish perfect -  dolazi u dvije nijanse Nude i Buff, ja sam uzela na moru tamniju nijansu prošle godine i dosta sam ga potrošila.  Korektor u sticku sa klasičnim okretanjem.  3,5 ml proizvod za oko 28 kn. Opet sam ga počela koristiti sad za proljetno razdoblje nije jako tamna nijansa, masniji je i osjeća se malo na koži. Za prekrivanje fleka je dobar izdrži mi oko 5 sati, no za malo veće bubuljice me iznevjerio – ne ujednaći dobro bubuljicu i kožu lica. Ove proizvode možete pronaći samo u Kozmu.



Debby Concealer Solution – također korektor u sticku i dolazi u 4 nijanse. Imam 03 Natural  i 04 Beige. Natural je više roze boje dok je Beige baš tamna nijansa. Možete ih pronaći u Bipi  za oko 20 kn 3,5 ml korektora te je proizvođač Deborah Group. Tekstura je laganija i nije toliko masna. Prekrivanje je kraće kod ovog korektor i nije baš nešto, treba više puta popravljati. 



Tatjana
Preporuke za neke nove korektore?

2 komentara:

  1. Isprobaj Aurine korektore, meni su oni super :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja vjerno iščekujem još uvijek stalak Aura kozmetike u Varaždinu - njega sam stavila već na popis.

    OdgovoriIzbriši