petak, 8. travnja 2016.

Essence Sun Club shimmer bronzing puder


Stiglo proljeće.! Sunce i  ugodna temperatura izmamili su nas da izađemo van.  U ovom članku pisat ću vam o mojem bronzeru koji sam dobila za rođendan i koristila sam ga tijekom ove zime i sigurno ću ga koristiti tijekom ljeta zbog shimmera koji sadrži.  Svom svijetlom tonu lice davala sam topline i svježine. Radi se o Essence  Sun Club shimmer bronzing puderu.






Essence kaže: zadrži svoj osunčani ten! shimmer bronzing puder iz essence sun club asortimana pruža tvom licu i vratu lagani, svjetlucavi tonirani završetak. njegova nježna svilenkasta tekstura stavlja te u raspoloženje za ljetom, plažom i dobrim tenom.

Radi se o Shimmer bronzeru  20 suntanned koji dolazi u okrugloj plastičnoj ambalaži. Sama ambalaža je praktična zbog same površine bronzera za korištenje i sa velikim kistovima. Kad otvorite sam bronzer širi se miris kokosa koji me jako podsjeća na vruća ljeta.   Plastika je vrlo čvrsta tako da i ako vam padne na pod, neće se ništa dogoditi. 



Ovaj bronzer sadrži sljokice – a kako tijekom ljeta više dominiraju šljokice ja sam ga koristila u umjerenim količinama sad tijekom zime za središnji dio obraze, a više sam ga koritistila za kapke kao sjenilo. Kao sjenilo se pokazao jako dobro, boja pijeska i sa shimmerom odlično za naglasiti oči.




Tekstura ovog shimmer bronzer je lagana mogu reći kao puder u kamenu. Jako se sporo troši i ne trusi se jako. Na licu on traje solidno i lagano se nanosi sa kistom i blenda.  9 grama bronzera za oko 30 kn mora se potrošiti u roku od 24 mjeseca.









Preporučujem vam ovaj bronzer da malo potamnite neke dijelove lica i naglasite. Bronzer sa šljokica će se vrlo lijepo stopiti s vašom kožom.
Tatjana



 Koristite li shimmer bronzer ili mat? Imate preporuku za neki mat?




Nema komentara:

Objavi komentar