petak, 4. prosinca 2015.

Moje metode da bi se oslobodili akni



Donosim vam moje potvrđene metode za lice bez prištića. Sada, zahvaljujući različitim izumima i medicinskih istraživanja, moguće su  metode da biste se osloboditi od akna brzo preko noći.
1.Nemojte tiskati ili dirati: To mora biti prva točka. Kad smo suočen s aknama u hitnim situacijama, često počnemo petljaju s njim i pokušati ga istisnuti. To će samo povećati oticanje, uzrok ožiljaka i  ostavlja na vašoj koži mrlju besplatno, što je u osnovi ono što ne biste htjeli. Tek kad se stvori veliki balončić tj. puna bubuljica operite ruke. dezinficirajte iglu i probušite ga tako da malo podignete kožu ili da probušite da bubuljica ima dva mjesta za izlaz..

2.Limun: Kao što ste možda čuli, limun dobro radi za akne. Izrežite limun na polovice, utrljajte nježno na zahvaćena područja. To će uništiti sve bakterije, očistiti kožu i zaustaviti akne u porastu. Jednostavno rečeno, to će isušiti bubuljicu i pa će gotovo nestati.

3. Klindamincin losion: do ovog losiona možete doći preko svoje doktorice opće medicine, on ide kod nas na recept. Imala sam užasne bubuljice koje bole užasno, ispod kože su i samo su crvene, rado bi ih istisnula no problem je taj i da hoću ne znam gdje. Za takve bubuljice koristila sam ovaj losion na mjesto kad sam osjećala da dolazi bubuljica stavila sam losion. Više puta na dan!! To nije 2- 3 puta i gotovo, to je doslovno 10 - 15 puta!! Sam losion isušuje kožu jer je to alkohol pa vam ne  bi preporučila da ga nanosite na cijelo lice. Možete 1 put mjesečno. Ponekad sam znala počistiti sa  njim lice od mitesera i za tu primjenu je dobar no nemojte pretjerivati ipak je to ALKOHOL!!

4. Soda za pečenje/ sodabikerbona: Akne često nastanu kad nema pH ravnoteže kože. Mix soda s malo vode da se formira gusta masa. Nanesite ga na zahvaćena područja. Ostavite ga na neko vrijeme. Nemojte ga ostaviti na predugo. Operite u 5 minuta, i vidjet ćete značajan napredak.

5. Maska od zelene gline: izvlače toksine iz kože, uklanjanju površinski sloj epidermisa, a koži donose minerale (zelena glina funkcionira kao ionski izmjenjivač), pa su najčešće upravo kod masne i mješovite kože sklone aknama.

RECEPT:

  • 1 šalica fine zelene gline,
  • 1 velika žlica meda,
  • 1 velika žlica ulje badema ili maslinovog ulja,
  • pola šalice vode ili hidrolata.
U posudi za miješanje otopite med u vodi, dodajte ulje i dobro promiješajte. Postupno dodavajte zelenu glinu, snažno miješajući, dok ne nastane glatka i kremasta smjesa.
Upozorenje: 3 minute nakon primjene, maska će početi zatezati kožu, što je potpuno normalna reakcija. Nakon odstranjivanja maske, kod nekih tipova kože, može se javiti crvenilo, koje je također uobičajena reakcija na glinu. Uz crvenilo može se javiti i osjećaj peckanja, što je prirodna reakcija na glinu, posebice kod jako osjetljive kože.
Važno: Nekoliko minuta nakon aplikacije maske od gline, osjetit ćete svježinu i opuštanje kože, a nakon uklanjanja maske, Vaša će koža biti primjetno mekša i glatka na dodir. Upotreba: Pomoću manjeg kista, ravnomjerno nanesite masku od gline na lice i ostavite je da djeluje koliko je vremenski propisano u receptu. Nakon isteka vremena, najlakše ćete je ukloniti spužvicom umočenom u toploj vodi.
6. Neem:  najpoznatijih indijskih biljaka koja  se koristi u svrhu liječenja već više od 5000 godina. Neem se primjenjuje lokalno i oralno u liječenju mnogih bolesti. Nim koristim više od dvije godine i to za čišćenje lica i konzumiram sam ovaj prah tijekom zimskog razdoblja napunjen u prazne kapsule za jačanje imuniteta. 

RECEPT za lice:
- pola žličice nim-a je dovoljno za 1 lice, stavite u šalicu, posudicu bilo što, prelijte sa toplom vodom (NE Hladnom jer nećete moći promiješati sam prah, a opet ne sa pre vrućom vodom jer ćete to odmah nanositi na lice). I potreban vam je 1 kist, ne mora to biti za dekorativnu kozmetiku. 


Nanošenje: Dobit ćete gustu smjesu koju nanosite kistom na lice, vrat i dekolte. Nemojte si stavljati pre gusti sloj, neka koža od ispod uspije disati. Osjećati ćete kako vas maska steže i ona će se lagano sušiti. Kada osjetite da se zakamenila za vaše lice vrijeme je za skidanje. Pustite si toplo-hladnu vodu i blago ispirajte dio po dio malo će teže ići. Kad ste sve isprali još jednom  se umite i obrišite lice ručnikom ili blazincama. 

Lice će vam biti glatko i meko, ukoliko osjećate suhoću na koži nanesite hidratantnu kremu ili je nanesite ujutro. Sam nim uklanja mitesere i čisti lice od nečistoća i akni. Ja koristim Neem dva  puta mjesečno, pošto imam mješovitu kožu smeta za moje suhe obraze. Ukoliko imate masnu kožu možete za koristi više puta. 

Oralna primjena: Sam prah nema nešto dobar okus, pa ga punim u prazne kapsule. Stavljam tako da je pola kapsule puno prahom. Dokaz njegova ljekovita svojstva: Prošle godine u zimi nisam bila bolesna i nisam dobila od dečka gripu. Konzumirala sam svaki dan kapsulu po mjesec dana, pa sam napravila stanku od 15 dana pa opet mjesec dana.


ŠTO NE KORISTIM!!
Pastu za zube djeluje pre agresivno na moju kožu


Što vama pomaže kod akni, što možete pronaći u kuhinji ili u prirodi?Ili ste ipak vjerni preparativnoj kozmetici?




Nema komentara:

Objavi komentar