četvrtak, 10. prosinca 2015.

Maybelline COLORAMA Blush 501


Ja volim rumenila tj. naglašavati središnji dio lica..  Odlučila sam se za nešto tamniju boju

Rumenilo dolazi u sest (na prvi pogled) predivnih nijansi. Nijanse idu redom 101, 201, 301, 401, 501 i 601. Koliko sam ja mogla vidjeti, kod nas su dostupne sve nijanse u dm-u, bipi, kozmo i muller-u.


Maybelline kaže: "Rumenilo koje zaokružuje svaki izgled. Colorama rumenilo podariti će tvom licu potpuni izgled. Pristaje svakom tipu kože i svakoj boji tena. Savršeno zaokružuje svaki make-up."
Coloram 501 Blush

Do  sad što sam koristila od Maybellina su puder Affinitone puder  i korektor sa njima sam zadovoljna, no lakovi za nokte nisu me baš oduševili. Nisam nešto mnogo očekivala od ovog rumenila, kad sam ga kupovala. 

Ambalaža:rumenilo dolazi u okruglom, manjem pakiranju
Količina: gramaža rumenila nije navedena.
Rok trajanja: 24 mjeseci
Nijanse: 101, 201, 301, 401, 501 i 601.
Cijena: oko 20 kn
Trajanje: postojano je i traje na licu

Rumenilo me zaista oduševilo. Boja je tamno roza i ima dosta sitnog shimmera u sebi, tj. ima nešto sjajno u sebi. Boju možete nadograđivati po vlastitoj zelji, no nemojte pretjerati.
Lice izgleda glatko, ukomponirano i blago naglašeni srednji dijelovi, predivno i zdravo s ovom nijansom. 
Zimi volim blago naglašavati svoje lice, pa mi je dovoljno da jednom pređem kistom preko rumenila i dobijem savršen rezultat, blago tamno roskastu boju i svježi izgled. 



 Jedan potez kistom po ruci:

 Pokušala sam vam dočarati pravu boju, možda je još malo tamnija  501 nijansa.


Kako vam se sviđaju Colorama Blush??



2 komentara:

  1. Cijena je stvarno tako niska?
    Sva su super, ali 501 mi je najljepsa nijansa. Valjalo bi skoknuti do DM- a, heeh.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da cijena je oko 20, mislim da je 23kn no nisam sigurna.. da nijansa je dosta tamna i može se prilagoditi boja po vlastitom izboru.!

    OdgovoriIzbriši