utorak, 27. listopada 2015.

Afrodita Young & Pure Make it beautiful hidratantna krema



Po preporuku Afroditine savjetnice  preporučili su mi ovu kremu i poslali mi testere.  Testeri se jako brzo potroše no dovoljno da se isproba i vidi dali odgovara vašem tipu kože.

 

Pakiranje: Vanjska ambalaže je stabilna kutijica, sam proizvod se nalazi u plastičnoj ambalaži, dosta je praktična.
Upotreba:  Kremu ujutro i navečer ravnomjerno nanesi na očišćenu i toniziranu kožu.
Količina: 50 ml
Namjena: Krema za normalnu do mješanu kožu, problematičnu kožu.
Sastojci:  EKSTRAKT NEVENA, ULJE JOJOBE, GLICEROL,ALANTOIN.




  Intenzivno vlaži kožu, smiruje je i štiti od isušivanja. Zbog lagane, brzo upijajuće teksture, odlična je podloga za šminkanje.Potrebno je jako malo je staviti na kožu, na koži se stvara zaštitni sloj, čak  i na mojoj masnoj T-zoni. Ne masti dodatno moju masnu T-zonu, već se stvara sloj zaštite. A suhe dijelove izrazito dobro hidratizira. Preporučila bi je svima sa normalnom i mješovitom kožom.  Cijena je oko 50 kn, 4,59 € u sloveniji (gdje ja kupujem), može se kupiti u drogerijama. Preporučila bi je svima koji imaju problematičnu kožu, jer je izrazito dobar omjer cijene i kvalitete.
 Moja koža lica 26. listopada 2015.

Problematična brada

Lice mi je sklono prištićima, miteserima i crvenilu.
Nakon 3. tjedna korištenja Make it beautiful kreme.


MOJI DOJMOVI:

Krema je dobra kao podloga za šminku. Zaštiti kožu tijelom zime, ne stvara  se kao maska na koži nego se lijepo upije u kožu. Prištići su se smanjili ili ako i nastanu nastanu kao ispod prvog sloja kože, kasnije kad se posuši ne ostaju po licu fleke niti crvenilo. Koristim samo za suho područje lica, prestala sam koristiti za masnu T-zonu - bila je izrazito masna, trebala sam je više puta prati gelom.




Nema komentara:

Objavi komentar