subota, 14. studenoga 2015.

Byphasse anti-age krema Pro 30 sa vitaminom C


Prije više od mjesec dana kupila sam mami proizvod Byphasse kremu anti-age Pro 30 sa vitaminom C.  Prva krema je pri kraju, zadovoljna je i morala sam to podijeliti sa vama. Pisat ću dojmove u svoje ime no koje mi je ispričala mama.  Ja  još nisam isprobala njihove proizvode, no kad potrošim(ne volim gomilati preparativnu kozmetiku) na popisu su za kupnju

Byphasse je španjolski brend koji možete pronaći u Dm  prodavaonicama. Sadrže termalnu vodu i prirodne sastojke, i dosta su pristupačni svojom cijenom. U ponudi se nalaze liniju proizvoda za njegu tijela  i za njegu tijela. Proizvodi su dermatološki testirani i namijenjeni svim tipovima koži, a posebno osjetljivoj koži.



Nešto više o Kremi anti-age Pro 30 sa vitaminom C




Krema se nalazi u  kutijici s folijom preko. Na poleđini kutiji se nalazi velika količina podataka o samom proizvodu i sastav . Količina kreme koju dobijete za 39, 90 kn je 50 ml koje morate potrošiti kroz 6 mjeseci


 Kad sam otvorila kremu, imala je foliju gore! Da je po mom sve kreme bi trebale imati zaštitnu foliju ako ne izvana barem da je krema unutra  zatvorena pravilno, ali vidjela sam i skuplje kreme bez te folije. 
To je odmah veliki plus za ovaj brend!!!

Kad sam otvorila osjeća se prekrasan miris , možda malo pre jak u kremi. No kako ga sadrže gotovo skorom sve drogerijske kreme.



Ambalaža:  plastična kutijica zatvorena sa folijom, izvana u papirnatoj ambalaži sa folijom
Količina: 50 ml
Sadrži: Vitamin C i SPF 8, lagane teksture bogata antioksidansima
Namjena: za kožu koja je počela gubiti elastičnost i čvrstoću, prva pojava bora
Tekstura: malo gušća za sve tipove kože
Cijena: 39.99 kn
Dostupna: Dm



Mama kaže: " Krema je malo gušća i kompaktnija ali brzo se upija i ne ostavlja sloj na koži. Miris je predivan i odlično hidratizira. Odlična je za jesen i zimu  i sad mi najviše odgovarati, za ljeto ću možda uzeti neku manje gušću. Sve u svemu odličan  omjer cijene, količine i kvalitete."


Omjer cijene i kvalitete je odličan. Cijenom je pristupačan svima.!

Kakvi su vaši dojmovi na Byphasse proizvode??


3 komentara:

  1. Byphasse proizvodi su divni! Obožavam njihove preparate za lice. :) Baš kao što si napisala, omjer cijene i kvalitete je i više nego odličan. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pročitala sam sad tvoj post o Byphasse toniku i drugim preparatima koje koristiš tog brenda.Sad sam još više sigurna da ću ga kupiti pošto imaš istu mješovitu kožu kao i ja.. prošli put kad sam čitala tvoj blog "mješovita koža" to mi je promaklo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican im je kvalitet. Ja sam przadovoljna rezultatom koji s sam postigla za dve nedelje koriscenja. Sad planiram da probam i njihovu kremu za lice.

    Milica Dobric

    OdgovoriIzbriši