nedjelja, 15. studenoga 2015.

Nuxe proizvodi


Nuxe je poznata francuski proizvođač proizvoda za lice i tijelo. Mnoga sam pozitivnih komentara pročitala o njima, no nisam je do sad osobno isprobala. Kako sam surfala po net-u prijavila sam se u njihov klub i stigli mi na kućnu adresu testeri i knjižica proizvoda.




Prvi tester od kojeg se nisam mogla odvojiti je Krema za ruke - Reve de miel.  Prije otprilike 5 godina pojavio mi se blagi dermatitis na lijevoj ruci, a desna mi je dosta izložena vanjskim utijecajima. Tako da je izrazito važno za mene koje i kakve kreme biram za svoje ruke. 
Sljedeći tester  Čudesno suho ulje -  Huil Prodigieuse, broj 1 u Francuskoj. Mnogo sam čitala o njemu kad je stigao na naše tržište i cure su bile jako obradovane ovim uljem. Ovo je moja prilika da ga isprobam .... jako sam nestrpljiva.

Creme Prodigieuse - hidrantna krema protiv umorne kože sadrži kombinaciju antioksidansa, biljni glicerin, viječni cvijet, plavi zvjezdan i ekstrakt kakaa. 
I šećer na kraju hranjivo mlijeko za čišćenje lica Lait Demaquillant Confort sadrži cvjetnu vodicu sjevernoameričke lijeske, alantion, ulje makadamije, rosa damascena.


Reve de miel - slasna linija proizvoda Medeni snovi na bazi meda sigurna sam da će vas razmaziti i probuditi sva vaša osjetila sa prekrasnim mirisom.!!


Bitan sastojak ove kreme,a i cijele linije je Med bagrema koji pomaže kod regeneracije, obnavljanja i jačanja kožne barijere,a sa dragocjenim biljnim uljima intenzivno hrani i obnavlja suhe i osjetljive dijelove kože..



Nuxe Reve de Miel kremu za ruke i nokte




Proizvođač o kremi kaže sljedeće: "Nema puno proizvoda koji izazivaju takvu vjernost i užitak korištenja poput ove legendarne kreme za ruke i nokte na bazi meda. Svojom slasnom teksturom i neodoljivim mirisom pravi je užitak za vaše ruke koje nakon ove zaštitne, hranjive i obnavljajuće kreme, postaju ugodno meke i nahranjene, a nokti ojačani."



Sastojci:Med bagrema, ulje suncokreta, dragocjena biljna ulja (makadamija, slatki badem, sezam, riža) , karite maslac 
Količina: 75 ml
Cijena: oko 95 kn
Primjena: svi tipovi kože, suha oštećena koža ruku
Ambalaža: Plastična tubica

Ono što je Nuxeovi proizvodima zajedničko jer predivan miris svakog proizvoda koji vas jednostavno opusti, oraspoložiti i osjećate se mrvicu razmaženo. Kad sam otvorila tester osjetila sam lijep miris. Miris  ove kreme je tako intenzivan, prisutan i  osjetit ćete ga još par sati kasnije. Miris  nisam sigurno no mislim daje med bagrema. 





Tekstura je jako lagana, nije masna i brzo se upija u kožu. Kod nanošenja ne stvara se onaj silikonski osjećaj na koži. Potrebno je malo staviti kreme, ja sam malo više istisnula iz testera. Tubica od 75 ml  dugo će izdržati. Nakon što operete ruke krema se ne skida tako lako sa kože, kao ni miris već ruke i dalje ostaju glatke i nježne. Kako tijekom hladnijih razdoblja imam probleme sa suhom  kožom, na jednoj ruci dermatitis izrazito mi je važno koje i kakve kreme biram. 

Na ruci na kojoj imam izraženi dermatisti pojavila mi se blaga reakcija na kremu, tako da je ne preporučujem da se koristi u tu svrhu. Ja sam osobno kriva što je krema došla u doticaj sa takvom kožom - htjela sam isprobati, a sam proizvod je namijenjen za suhu kožu ruku. Ruke su glatke, nisu masne što mi je izuzetno važno. Sljedeće jutro su mi ruke meke i glatke, čak i ova na kojoj se pojavila blaga reakcija.

Iz ove linije proizvoda kupit ću balzam za usne i kremu za ruke..

*PP



Kakva su vaša iskustva sa Nuxe proizvodima?


Nema komentara:

Objavi komentar