subota, 17. listopada 2015.

Jesenski ugođaj..



Jesen je odavno stigla i sa njom kišovito, tmurno i maglovito vrijeme.. No nemojte dozvoliti da vam prijeme pokvari raspoloženje. Sjetite ste kad ste svojim mlađih dana, kad ste jedva čekali da navučete kabanicu, obuti čizmice  i trkom tražiti najveću lokvu vode, da možete skakati preko nje ili u nju..
Roditelji su se brinuli da se ne prehladimo i branili nam, a nama je to bilo zabavno..




Danas uz puno obaveza nedaj Bože da morate nešto obavljati u gradu, pa nemate kišobran ili vam se smoče stopala i pokvari frizura. Ili  ipak  nešto je jako hitno, pa obavite no tu je mokar kišobran, pa gdje ga ostaviti, ako ga ostavite dali neko neće uzeti vaš...  Puno pitanja... Vrijeme utječe na naše raspoloženje..Naravno da nećete biti sretni što je jesen.  

Nakon cijelog tjedna kad sam trčala i sklanjala se ispod kišobrana.. Danas uživam doma, gledanjem TV-a, pokrivena dekicom,  navukla sam deblje čarape i ispijanjem čaja... Nema boljeg!!



Ovo kišovito vrijeme malo mi pokvarilo raspoloženje, no do navečer moram biti veselog i vedrog duga.. Idem  na proslavu zlatnog pira. 50 godina biti u braku sa nekim, to su posebni trenuci i život je ispunjen puno razumijevanja, ljubavi i  kompromisa.. Ja ne znam što ću obući no za noktiče sam se unaprijed pobrinula.. Odlučila sam se za zlatno- crvene boje...





Essence the gell nail polish- 14 do you speak love, tražila sam baš tako tamnu boju, essenc lak za nokte su dosta dobri, sviđa mi se njihova metlica  za nanošenje što je tako velika, cijena oko 13 kn ako se ne varam... i zlatni gliteri koje sam ja kupila na e-bay-u, cijene se ne sjećam, kupila sam oko 24-28 komada. Nisam sigurna neke sam dala prijateljici, a neke potrošila.. Meni dosta dugo drže na noktima.


Moj postupak za nanošenje glitera je  bezbojni lak, ali može i u boji (onda od ispod je druga boja nokta) . Stavim prvi sloj bezbojni lak, uronim nokat u gliter ili uzmem komadić papira  i posipam po noktu, tako da višak mogu pospremiti unutra opet. Višak sa kistom, pometem dolje i ostavim da se osuši...u slučaju da mi nije pokrilo sve ponovim postupak i naravno gornji sloj, tj. završni sloj mora biti završni lak..



Nadam se da vam se sviđa moj odabir..
Vaša Lwb




4 komentara:

  1. Prekrasna, bogata jesenska nijansa :) Ugodno sam iznenađena tim njihovim gel-lakovima, traju mi danima i bez baze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je super, boja vina ... mmm, isto su mi super catrice lak za nokte, ima puno boja.. :)

      Izbriši