subota, 17. listopada 2015.

Look za faks



Malo slobodnog vremena odlučila sam podijeliti s vama moju kozmetiku za svaki dan.. Danas na predavanje idem tek od 14 sati, pa sam malo uživala i fotkala za vas.. Imam još uvijek bubuljice, fleke po licu od prištića no, polako nestaju.. Jedna bubuljica se nalazi na sredini čela..  jaoooo...


Ne bi podijelila s vama fotku kako izgledam prije šminke, no jednom će se i meni moje lice počistit...

Imam mješovitu kožu lica, madeže i bubuljice - fleke mi ostanu nakon bubuljica..

Za obrve koristim Manhattan olovku za obrve, kod šiljenja mi se dosta je trgala i tako da sam bez pola olovke ostala. Kad potrošim ovu kupujem onu  koju ne treba šiljiti. Cijena je oko 30 kn.

Moji kistovi..

Za oči ću danas koristiti REVLON 720 Moonlint Jewels, kremasto sjenilo za oči. U 4 boje -plava, zelena, smeđa i bež boja.. Odlična paleta boja!. Količina 3, 4 g. Jako malo je potrebno za nanositi na kist, lijepo se razmazuje po kapku. Za danas sam odabrala smeđu boju..

Za njegu kože koristim Afrodita Young & Pure hidrantnu kremu kao bazu. Mislim baš kupiti Bazu od Catrice u bijeloj boji.. no o tome ću još pisati..
 Korektor AFFINITONE MAYBELLINE do sad najbolji korektor koji sam isprobala, prekrivanje odlično, stapa se s kožom, bubuljice lijepo prikriva. Moja odabir je 02 NATURAL..

 Tekući puder Catrice ALL MATT jako dobar, prikrivanje odlično, meni je super što ima 5 nijansi. To su: 010 Light Beige, 015 Vanilla Beige, 020 Nude Beige(MOJA),  030 Warm Beige, 040 Sun Beige.
Pumpica je odlična, jedan pritisak je dovoljan za normalno prikrivanje, no ja pritisnem 2 puta i to mi dosta, za malo jače prikrivanje. Na prvi dojam izgledam užasno za puno pudra, no kad se to lijepo stopi s mojom kožom izgleda fantastično!!
Max Factor CREM PUFF puder u kamenu 13 NOUVEAU BEIGE dosta dugo mi drži, koristim ga samo za T-zonu da uklonim sjaj.. Odličan je, nanosim ga sa kistom i daje odličan završni sloj.


Korektor AFFINITONE MAYBELLINE na mom licu, možete usporediti prvu sliku kako je manje vidljiva bubuljica između obrva.


Usne ću danas malo više naglasiti sa tamno crvenom bojom.! Koristim Look by Bipa olovku za usne broj 5 orchid! Olovka je dobro ošiljenja, lijepo se povuče linija, dosta je masna i nije tvrda olovka ne zapinje za usne.
 Ruž sam kupila nedavno u Avonu Very Berry, kad sam ga dobila mislila sam da mi je pretamna boja, kad se stavi lijepo se stapa s usnama.



Vaša Blogerica nosi naočale... MOJ ZAVRŠNI IZGLED!!!

Nema komentara:

Objavi komentar