ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Pivski kvasac - za održavanje kose, kože i noktiju zdravima

Problemi listanja noktiju, ljuštenje kože i otpadanje kose pojave su koje pogode dosta žena. Normalna je pojava otpadanje kose tijekom jeseni i proljeća, no kod mene je to bilo u iznimno velikim količinama, pa sam se malo zabrinula. Ljuštenje kože nastaje tijekom jeseni, zimi kad dolazi period duge odjeće, učestalo kupanje, a kožu je potrebno njegovati svakodnevno sa mlijeko za tijelo.
Listanje i pucanje noktiju može se riješiti sa različitim lakovim za nokte, Evelin ima dosta proizvoda za njegu, pucanje, listanje i drugo... 
No  ja sam odlučila pristupiti problemu na drugi način sa tabletama. Istina neko ne voli piti tablete, radije kupuje različite proizvode za vanjsku upotrebu  i na takav način pristupa rješavanju problema. 
Prošlo je već dvije godine kako koristim Encijan PIVSKI SUHI KVASAC.. Konzumirala sam 2 tablete dnevno tijekom proljeća, ljeti sam napravila pauzu, opet počinjem u 9 mjesecu, 12 mjesec napravim pauzu i pod kraj prvog opet počinjem piti.
Rezultati: 
Kosa - kosa mi otpada tijekom jeseni to je istina, od toga djela ne može se pobjeći. No tijekom češljanja ne ostane mi velika količina kose na četki, jedino nakon što operem kosu jutro ima možda malo više kose.
Nokti - vidim razliku dosta su mi čvrsti i ne lome se i ne pucaju. Brza metoda za lomljive nokte je konzumiranje čaja od koprive. 
Koža - ljuštenje kože, ma to je normalno tijekom zimi i treba se koristiti mlijeka za tijela. No smatram da mi je koža bolje zdravija. Za kožu ne znam kako bi potvrdila da pomaže...
Važno za naglasiti... TABLETE SU DODATAK PREHRANI. Mislim da postoji i u obliku praha, no ja to nisam mogla popiti. Okus mi ne odgovara, ovako je jednostavije.




SADRŽAJ:
90 kapsula
ZA:
djecu stariju od 6 g i odrasle
UPUTE ZA UPOTREBU:
Odrasli i djeca iznad 6 godina, popiti 3 kapsule na dan.
SASTOJCI:
Suhi pivski kvasac, kapsula od želatine, tvar za sprečavanje zgrudnjavanja: magnezijev stearat, cinkov oksid, bojilo:titanov dioksid.
PAKIRANJE:
bočica

          CIJENA : oko 30 kn          












Suhi pivski kvasac, kapsule
Dodatak prehrani 
Proizvod sadrži cink koji doprinosi održavanju normalne kože, kose i noktiju.
Bez neugodnog okusa. Vrlo povoljan odnos cijene, kvalitete i količine u odnosu na slične preparate.

Uvjeti čuvanja: na suhom i tamnom mjestu na temperature do 25°C.
Napomena:  Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane i zdravog načina života.
Proizvođač i odgovoran za RH: Encian d.o.o., Gospodarska 16b, Donji Stupnik, 10250 Lučko,Hrvatska, tel. 01/6531-111, www.encian.hr 
Zemlja podrijetla: Hrvatska
Neto količina: 54,3 g 
KUPOVINA: Dm, Muller, Encijan - web shop, ljekarnama


Nema komentara:

Objavi komentar