četvrtak, 29. prosinca 2016.

OMBIA (1)




Nekoliko riječi o OMBIA liniji kozmetičkih proizvoda koje nude Hofer prodavonice. Proizvodi su dermatološki ispitani i cijene su povoljne. Nude proizvode za sve dijelove tijela "od glave do pete". Pišem vam o proizvodima koje ja kupujem.

Ombia proizvodi su dostupni u svim Hofer prodavaonicama, meni je najbliže Slovenija gdje ja mjesečno dolazim u shopping. Radi se o proizvodima koji su jako kvalitetni i cijenovno povoljni, nešto tipa Bale - dm trgovačka marka. Ovo su trenutno proizvodi koje imam kod kuće na zalihi, napraviti ću još jedan novi post sa ostalim proizvodima koje koristim kad ih kupim. Da napomenem cijena svih proizvoda varira i možete ih pronaći po akcijskim cijenama.


Ombia tekući sapun - proizvod dolazi u zelenoj, žutoj i crvenoj ambalaži( za plavu nisam sigurna) koja je razlikuje s obzirom na miris. Zeleni koji ja imam mi je najbolji jer ima miris od aloe vere.  Sapun je jako gust i ako volite bolje tekuće sapune možete naravno dodati malo vode. Iz ovog pakiranja izlazi sav sapun i u cijelosti čete potrošiti ovu dozu. 750 ml sapuna po cijeni od 1,39€.

Ombia kruti sapuni - također dolaze u različitoj ambalaži s obzirom na miris plavi - osvježavajući miris morski, žuti miris voća i crveni - miris cvijeća. Sapuni su 150 g, cijenu baš ne znam..
Vatne blazinice - kupujem samo njih jer sam jako zadovoljna i  uvijek si uzmem ovo veliko pakiranje. U Hrvatskoj nisam pronašla ovako dobre blazinice!. Bazinice su na sredini ispunjenjene vatom, tijekom samog korištenja blazinica se neće raspasti ili prošiti. Jako su čvrste. Jedno pakiranje ima 100 komada, nekad ih je bilo unutra 120 kom - smanjuje se količina, a cijena je ja mislim ista 1,39€.


Ombia balzam za usnice - u pakiranju se nalaze 3 balzama od 4,8 g i cijena im je 1,99€ . Različite boje također upućuju na različite sastojke koje imaju. Dolaze u plavoj, žutoj i bijeloj boji. Ja koristim plavi balzam on mi je najbolji isprobala sam ih baš sve.! Žuti mi nije baš nešto jer mi ostavlja žuto na usnama. Plavi Classic sadrži avokado ulje, ulje masline, maslac cupuacu, vitamin E i sva labela imaju SPF15.!! Ovaj balzam iako je bijele boje ne ostavlja bijele tragove na usnama.


Štapići za uši - svi ih koristimo, ovo pakiranje ima 300 komada. U Hrvatskoj tako veliko pakiranje nijedostupno. Cijena je 0,69€.


Ombia losion za tijelo - meni omiljeni proizvod. Losion dolazi u svije boje svijetlo plavoj ambalaži koja je namijenjena za normalnu kožu, nije mastan i jako je tekući. Tamno plava ambalaža losion je masniji i manje je tekući, namijenjen suhoj koži. Miris ovoga losinona mi je prefin, sam losion upija se u kožu i na koži mi ostaje do jutra.Sadrži ulje avokada i sa vitaminom E štiti kožu. Losion za tijelo  ima 500 ml i cijena je 1,45€ .


Hvala na čitanju!
Tatjana

4 komentara:

  1. Steta sto i kod nas nema te marke. Voljela bih probati nesto od toga. Npr. Balzame za usne. Toga nikad dosta 😁

    OdgovoriIzbriši
  2. Da šteta,napaviti ću jedno darivanje da isprobate njihove proizvode u sljedećoj godini..

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupila dns u Offertisimi u Zagrebu losionza suncanje 10kn.isprobat cu

    OdgovoriIzbriši