ponedjeljak, 6. veljače 2017.

Maybelline - Superstay 24H tekući puder


Pišem vam o puderu s kojim sam jako zadovoljna i koristim ga svakodnevno na svojoj koži. Radi se o dosta novom puderu Maybelline - Superstay 24H. Čitajte više u nastavku..




Proizvod dolazi u staklenoj bočici sa plastičnim poklopcom koji se jako dobro zatvara. Samo otvaranje u kozmetičkoj torbici je nemoguće. Proizvod je dostupan u svim drogerijama i cijena mu je oko 70 kn. Naravno možete ga kupiti po akcijskoj cijeni.  Dostupan je u 6 nijansi i bočica ima 30 ml.  Moja nijansa je 28 - Soft Beige.



Neću puno duljiti koža lica mi je tijekom zimskog razdoblja suha i sklona je nepravilnostima pa mi je izuzetno bitno da puder ima dobro prekrivanje. Osim nepravilnosti koje izviru imam jako puno sitnih smeđih točkica, madeža i fleke od prošlih prištića. Miris ovog pudera je slab i nestane nakon nanošenja, a ne miriši mi baš lijepo kad se baš na miris usredotočim. 





Tekstura pudera nije jako gusta, samim time prekrivanje je srednje - meni dobro jer mi prekrije moje fleke i točkice po licu. Veće nepravilnosti nemam jer koristim Neutrogena kremu -- > čitajte više.
 Nanosim puder sa gustim kistom i tapkam u lice jer mi je prekrivanje bolje i sam puder se bolje stopi s kožom nego kad sam koristila jaje spužvicu. Puder nanosim samo u jednom sloju, nadogradnju samog pudera nikad ne koristim jer se većinom to radi o svakodnevnom odlasku na faks i kad dođem doma skidam puder. Ovaj puder izdrži 6 sati na licu s primerom bez problema, kasnije bi ga trebala popraviti na čelu - većinom to ne radim jer ne volim vući svu opremu sa sobom na faks.. Puder dobro ujednači ten i sa svakodnevno nanošenje mi je dobar. Za neke posebne prilike ne bi ga birala.

Što se tiče same moje suhe kože sad tijekom zime, tijekom večeri kožu mažem tj. pripremam za svu dekurativnu kozmetiku koju stavljam gore tako da ja nemam problema 
sa isušivanjem pojedinih područja oko nos.


Hvala na čitanju!

Tatjana

2 komentara:

  1. Hype oko ovog pudera kada ga je Maybelline izbacio sam preskočila jer nezz nekako nisam baš tip da "moram" imati the it stvar, pošto imam suhu kožu koju zima samo još dodatno naglasi, ali pošto kazes da se ponaša ok na suhoj kozi ,možda mi se poklopi neki popust i odgovarajuća nijansa ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se trudim sanirati sve suhe dijelove na mojoj koži lica i jako ga puno mackam sa kremama i uljem navečer. Ujutro mi je koža dosta meka i nahranjena tako da mi suhe dijelove ne ističe ovaj puder izdrži mi 6-8 sati. No nakon što ga skinem, opet ponavljam postupa s uljem i to ti je moj spas s puderima tijekom zime. Tako sam koristila i Healty mix. Trenutno koristim samo ovaj odgovara mi nijansa, a i da ga potrošim do kraja.

      Izbriši