četvrtak, 22. prosinca 2016.

HELLO beauty proizvodi


 Nude nam trendy proizvode - radi se o HELLO beauty proizvodima. Oni sami proizvode Hello Summer brončano ulja za kožu, kosu i pekmez za sunčanje sa šljokicama. Proizvode možete naručiti putem njihove web prodaje ili kupiti u Bipa prodavaonicama, no tamo nisu dostupni baš svi proizvodi. Pišem vam o proizvodima koje sam kupila i koristim ih jako dugo već.




Posljednji proizvod koji je stigao kod njih u ponudu je Konjac spužva koju mislim kupiti ovih dana i imam velika očekivanja od nje. Napisati ću recenziju samo o njoj pa me pratite ukoliko vas zanima.




Dexe balzame za usne  dolaze u 6 različitih okusa. Koristila sam limun iliti žutu Dexe lopticu. Kupila sam ga za ljeto da mi malo osvježi usne i sam miris citona mi se jako sviđa. Ovaj koji sad koristim je od borovnice i osvojila sam na Hello beauty stranici. Također dolaze plavoj boji - menta, zelena - ananas, crvena - jagoda, pink - med i breskva. 
Osim prirodnih sastojaka balzam se sastoji ulja jojobe, maslinovog ulja i shea buttera. Balzami mi se jako sviđa zbog samog slatkog okruglog pakiranja, kremaste je teksture i štiti usne od vanjskih utjecaja. Usne se ne lijepe, već im daje sjaj. Ovu malu lopticu nisam izgubila, dok do sad puno korištenih Labella sam izgubila. 7g balzama je 29,99 kn



Hello beauty olovka za obrve dolazi u 3 nijanse: sivo/crna, smeđa i svijetlo smeđa. Kupila sam prvo tamno smeđu olovku, kako mi je bila pretamna dala sam je sestri, sebi sam kupila novu svijetlu smeđu koja mi odgovara mojoj boji obrva. Sviđa mi se što dolazi u obliku ovakve olovke koja se samo okreće, nemam baš dobra iskustva s olovkama koje se šilje. Zatim sam olovka ima zaobljene vrhove tako da mi olakšava iscrtavanje. Olovka na početku kod prvog korištenja će biti jako tvrda nakon malo više korištenja ona je mekša. Postojana i koristim je svakodnevno. Cijena olovke je 29,99 kn.



Hello beauty jaje spužvica - dolazi u različitim bojama svijetlo roza, tamo roza i ljubičastoj. Prvu spužvicu sam dobila za rođendan, kupila sam novu prije neki mjesec dana i cijena oko 24 kn. Osim pojedinačnog pakiranja dostupno je dvostruko srce pakiranje za tebe i tvoju najbolju prijateljicu i cijena je 49,99 kn. Spužvicu koristim skoro svaki dan i perem je jednom tjedno sa tekućim sapunom. Jako je praktična i sviđa mi se njezina kvaliteta s obzirom na cijenu. 


Grudnjak bez naramenica i leđa - kupila sam ga prošle godine za more zbog haljine sa otvorenim leđima. Dolazi u dvije boje : crna i siva. Dvije veličine: C (za manje grudi) i D (za veće grudi). Kupila sam veličinu C i odgovara mi, uz sam grudnjak dobijete upute za pranje. Grudnjak je stabilan i dobro će se zalijepiti za grudi, bilo je vruće kad sam ga ja nosila i nisam imala nikakve probleme s njim. Cijena je 79,99 kn. Ja sam ga kupila kad je bio u Bipi na sniženju za 59,99 kn



Hvala na čitanju!
 Tatjana


2 komentara:

  1. Konjac još nisam isprobala, čekam da prođe ova zimogruština ali ako je tako dobar kao što ga hvale onda brijem da ću popustiti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja planiram kupiti sad tijekom zime iako sam čitala da nema bas lijepi miris, početi ću s jeftinijima pa ukoliko se pokaze dobrom kupim mozda i onu pravu za 80kn.

    OdgovoriIzbriši