srijeda, 21. prosinca 2016.

NYX - SOFT MATTE LIP CREAM ruževi





Kasnim s recenzijom znam, isprike neke posebne nema nešto mi iskrsne, pa mi onda baš vrijeme ne posluži za slikanje i prođu dani.. Ruževe sam kupila tijekom svog posjeta Adventu u Zagrebu i jako  velika očekivanja sam imala.. Kakvi su moji konačni dojmovi čitajte.!






Prvo da se osvrnem kako je moja kupnja izgledala. Htjela sam kupiti olovke za usne, ruževe i rumenila. Kako je bila nedjela svi odlaze u kupnju taj malen prostor NYX prodavaonice je bio pun pun. Ruževe sam uspjela pronaći no nije bilo svih testera, mogla sam kupovati na blef, no to ipak nije moj način kupnje kupila sam 2 ruža koji su imali testere. Htjela sam si kupiti i pakiranje od 3 ruža, no nisam pronašla cijenu i odustala sam od kupnje. Olovke sam pronašla gdje stoje, no nisam mogla doći do njih, a i morala sam krenuti već na bus - prva kupnja:nisam baš nešto oduševljena kako je prošla, no barem sam nešto kupila. 


Krenimo s recenzijom kupila sam dva Soft Matte Lip Cream ruža u nijansi Ibiza i Milan. Radi se od dvije roza nijanse - nisam  bila ljubitelj roza boje i ne bi ni sama kupila ruž u toj boji sve dok nisam dobila Wet n wild roza ruž i shvatilaa da mi jako dobro stoji.!!

Ambalaža ruževa je mala, slatka i čvrsta tubica sa dobrim aplikatorom koji je vrlo precizan i spužvasti - lako se barata s njime. Sama boja tubice je približna boja samog ruža, naravno postoje odstupanja od same boje zato je dobro koristiti TESTER..

Tekstura samoga ruža je matt i to kao neki mousse koji izlazi iz tubice. Iako i na Aura i NYX ruževima piše "lip cream" po čemu očekujemo malo više kremastu teksturu. Ruževi su gusti i proizvod se drži na aplikatoru sad kad su još malo korišteni, no kad ih malo više budem trošila neću znati koliko ima još proizvoda unutra - to sigurno kod svih matt ruževa.

Postojanost je po meni dobra, neće izdržati neku masnu hranu. Probala sam ga popravljati tj. nadograditi jednom se još može, no svaki sljedeći pokušaj ruž se samo hvata gore i počinje se hvatati u borice usana i ljušti se. 


Swatch: MILAN




Swatch:IBIZA





Napravila sam swatch s 2 NYX ruža i Aura ružom. Iz priloženoga možete vidjeti kako je jača pigmentacija  kod NYX ruževa za usne. Cijena Aura ruža je oko 38 kn i dobijete 7ml ruža, dok kod NYX dobivate 8 ml ruža za oko 44 kn. Ja sam jako zadovoljna sa NYX ruževima i kad opet budem imala prilike otići u Arenu Zagreb kupujem sigurno 3- 4 matt ruža bolje su pigmetirani i postojani od Aure iako mi je ona dostupnija.


Hvala na čitanju!

Tatjana








2 komentara:

  1. Niti mi je Nyx dostupan a niti Aura haha
    Koma, stas..
    Milani nijansa mi je jako lijepa a ja i inace obozavam rozu boju. Npr. Aura 608 mi je naj boja ikad 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisu ni meni ono baš dostupne, Nyx je u Zgrebu, a Aura u Varaždinu u jedinom kozmu do kojeg moram hodati dobrih 20 minuta od samog cetra. Milan boja je i meni omiljena, vuče na boju fuksije malo, auri ću također dati prilike i kupiti još neke ruževe iako nisu kao Nyx ali nema veze volim takve ruževe pa ću kupiti.

    OdgovoriIzbriši