ponedjeljak, 5. prosinca 2016.

Essence olovke za usne



Ukoliko tražite dobre olovke za usne sigurna sam da će vas mnoge blogerice uputiti  da kupite Essence olovko za usne. Olovke se dostupne u svim drogerijama u  8 nijansa. To su 05 soft berry, 06 sain mauve, 07 cute pink, 08 red blush, 11 in the nude, 12 wish me a rose, 14 femme fatale, 15 honey berry.








Jako mi je bitno da napravim obrub oko usana sa olovkom i po usnama. Nakon toga stavljam ruž koje približne nijanse olovke.  Znam da sam prije koristila Essence olovke za usne kad sam hodala u srednju. Mnogo je vremena prošlo i mislim da sam ih potrošila ili bacila. Koristila sam Catrice olovke za usne za usne dosta dugo, no pročitala sam mnogo pozitivnih  komentara o  upravo ovim olovkama i stavila sam ih na listu za kupnju.



Radi se o olovkama u nijansi 07 cute pink i 15 honey berry  koje sam ja kupila  da ih uskladim sa bojama matt matt matt essence ruževa za usne.  Olovke su jako dobro pigmentirane, nisu jako tvrde i vrlo lijepo se može napraviti vanjski obrub oko usana. Ne stvaraju se grudice na usnama i jačina boje je istog intenziteta kod povlačenja linija.  Olovke većinom sve imaju matt završetak!
Može se nositi kao podloga za ruž ili samostalno. Kod samostalnog nanošenja vodite brigu da prije stavite balzam i da su usne glatke da vam se olovka ne uvuče u usne.
Za kratke izlaske u trgovinu stavljam samo malo olovku toliko da naglasim usne.






Sigurno ću kupiti preostalih 6 nijansi olovka za usne za cijenu od 8,90 kn. Mogu reći da se radi o jako kvalitetnim olovkama s obzirom na cijenu, sviđa mi se što je postojana i što dobro služi kao podloga za neki ruž. Samostalno neće izdržati hranu i piće - za kratki izlazak može poslužiti.


Hvala 

Tatjana



1 komentar:

  1. Imam ih u nijansama 05, 12(2 kom, novu i staru verziju), 14.

    I jos dvije na odvrtanje- 04 i 10.
    Sve su mi super!

    OdgovoriIzbriši