četvrtak, 13. listopada 2016.

Garnier Ultra Doux šamponi



Godina dana pisanja mog bloga je prošla, a ja se dosad nisam nimalo osvrnula na svoju kosu. Nisam objavila nijednu recenziju o šaponima koje koristim za njegu. Hmm.. Na glavi imam jako puno kose za "samu strukturu" bi rekla da je tanka, jako gust i brzo se masti.  Svi se dive mojoj kosi IMA lijepu prirodnu boju i volumen. Ne bojim je, ne koristim puno preparata za njezinu njegu osim šampona i ne koristim baš uređaje za ravnanje i kovrčanje.  Kako mi se kosa jako brzo masti odustala sam od regeneratora i maski za kosu,ulja i suho pranje kose  donose mi više Štete nego koristi!! (Zašto? iako ja nanosim sve proizvode samo na vrhove i jako pazim da ne dođe u dodir s tjemenom - nekako dođe već drugi dan do tjemena i kosa je masna). Za moju kosu samo ŠAMPONI!!





Danas vam pišem o Garnier Ultra Doux šamponima koje ja jako obožavam i koristim više od godine dana. Kod nas na policama prodavaonica možete pronaći oko 6 različitih šampona ove linije. Nisam isprobala do sad šampon sa medom i aloe verom. Svaki od ovih šampona namijenjen je za određeni tip kose.  

Miris ovih šampona je predivan. Da se ne ponavljam znate da volim prirodne mirise mediteranskog bilja i to je prvi razlog zašto ih kupujem. Kad utrljam šampon u kosu taj mirisi me okružuje i odmah pomislim da sam negdje na nekom otoku.. Zaista ako obožavate ovaj tip mirisa isprobajte.

Na slici se nalazi četiri šampona koji je namijenjen za različiti tip kose pa tako je prvi sa maslinom i ružmarinom za normalnu kosu,maslinovo ulje za suhu i krhku, lavanda za kosu bez sjaja i ovaj sa 5 vrste biljaka (zeleni čaj, limun, eukaliptus, kopriva i verbena) za normalnu kosu bez vitalnosti.  Isprobala sam ih sve (na slici) i redovito ih kupujem, iako su namijenjeni za različiti tip kose, a nijedan od tih nije baš za masnu kosu meni odgovaraju. Nakon što operem kosu 2 dana mi kosa izdrži, 3 dan kosu svežem u rep. Nije baš kroz ono jako masna jedan dan može izdržati i mogu među ljude.

Svi ovi šamponi ne sadrže parabene i silikone!! Šamponi dolaze u pakiranju od 250 ml i 400 ml ja ih većinom kupujem na akciji i to uzmem 2-3 različita šampona i bez brige sam mjesec i pol. Cijena 250 ml je 19 kn i 400 ml je 24 kn, uvijek se isplati kupiti veće pakiranje.



Šamponi su srednje gusti i jako se pjene, nisu grubi za vlasište. Nakon pranja kose kosa je mekana iako ja ne koristim regenerator - a miris mmm.. Lako se kosa češlja i nakon pranja (mislim da je to ujedno i moguće zato što sam uklonila minival sa vrhova)..




Kako ste zadovoljni sa Ultra Doux šamponima? Preporuke - Miris mediteranskog bilja!!






2 komentara:

  1. Probala sam Avokado, odličan je, ali onaj koji me potpuno očarao i kojeg ću sigurno dugooo koristiti su šampon i regenerator argan camelia, savršen... Cjela kuća mi miriši, a koristi ga i moj dragi. Kada opere kosu, osjetim miris na drugom kraju dnevnog boravka...savršen...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala taj no sigurno ću kupiti, da miris je jak i osjeti se dosta.. Nema mi bolje od prirodnog mirisa mediterana.

    OdgovoriIzbriši