utorak, 4. listopada 2016.

Essence matt matt matt ruževi za usne



Sigurna sam da ste dobro informirani o novitetima koje je Essence izbacio na tržište. U drogerijama su stalci puni kozmetičkih noviteta, koji su to potražite na Essence.hr. Od svih noviteta željela sam isprobati ruževe za usne, njih nekako najmanje imam u kozmetičkom kutku . Volim ih jako nositi i to pogotovo Matt – ako je i sjajni ja ga matiram  (ima načina za sve).  Pogledati ću i ostale proizvode možda još nešto kupim, nikad se ne zna.






Essence u liniji matt matt mat ruževa za usne nudi u 8 nijansi. Radi se o 01 natural kiss, 02 perfect match, 03 wow effect , 04 pink up your life, 06 kiss me if you can, 07 purple power, 08 it's a statement. Ja sam kupila četiri od tih koje su mi najviše zapele za oko.  Mislim da svaka žena može od tih 8 predivnih boja izabrati barem jednu za sebe. 

Moj odabir je na slici!!!


Ambalaža je prediva, srebrna plastična ambalaža i svaka nijansa ruža ima približno istu boju poklopca.
Cijena ruža je 20 kn i kupnjom ruža dobivate 3.8 grama ruža.


Tekstura ruževa je gusta, mrvicu kremasta i vrlo su dobro pigmentirani ruževi. Miris ruža je ugodan, rekla bi da čak prefino miriši za jedan ruž. Može se nanositi u više sloja i treba mu malo duže da se osuši. Ruževi su matt i postojani na usnama, tako dugo dok nisam pojela nešto masno. Ruž mi je bio ono solidno postojan nakon što sam popila 2 čaja, nije bilo većih tragova na šalici.

Swatch na suncu i na tamnom mjestu:





 03 wow effect - meni omiljena nijansa ruža za svaki dan za faks. Ukoliko volite nježnu boju fuksije ovo je ruž za vas.
 04 pink up your life - tamno pink nijansa vrlo efektivna na usnama.
06 kiss me if you can - žarko crvena nijansa koja je jako efektivna i morate je imati u kozmetičkoj torbici
  07 purple power - nježno tamno ljubičasta nijansa koji je nezaobilazan ruž koji morate imati ove jeseni





Sve u svemu mogu reći da sam zadovoljna sa ruževima  dosta dugo su postojani na usnama s obzirom na cijenu od 20 kn mislim da ne bi trebale imati prevelika očekivanja.  Imate moju preporuke za kupnju ovih ruževa ukoliko vam nije problem da ih tu i tamo popravite. 




Hvala 

Tatjana

3 komentara:

  1. Ja inače najvise volim pink ruzeve ali moram priznati da mi se nijanse 03 i 07 bas sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne nijanse, planiram nabaviti 06 nijansu *.*

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijanse su predivne dosta dugo je trajan i ima prihvatljivu cijenu.

    OdgovoriIzbriši