utorak, 20. rujna 2016.

SILVEREX - Antibakterijska Četkica za zube sa srebrom



Svakodnevno koristimo četkice za zube kao male su nas učili da moramo prati zube da budu zdravi. Stekli smo navike pranja no važno je imati i kvalitetnu četkicu za zube. U drogerijama i ljekarnama nude nam se razne sa većom ili srednjom glavom, sa tvrdim ili mekim vlaknima, sa savitljivim vratom, dodatno za čišćenje jezika i dr.
Kontaktirali su me iz Silverex kuće ako bi recenzirala njihove četkice,  prihvatila sam ponudi. Isprobala sam ih tjedan dana i u cijelosti vam iznosim vlastite dojmove





Do sad sam uvijek kupovala četkice za zube u drogerijama ili prodavaonicama ne znam nekako iz navike.  Silverex proizvodu su dostupni u ljekarnama. Popis ljekarni klik ovdje.  Silverex u ponudi ima:
Sprej – pomaže kod problema sa kožom, sastoji se od čistog srebra
Tuš – pomaže ukoliko tijekom tuširanja osjećate svrbež, suhoću, peckanje, pucanje kože i dr.
Sapun – pomaže kod akni na licu i leđima, gljivica po tijelu.
Krema – pomaže ukoliko imate problem sa oštećenom kožom lica i vrata.


Na njihovima stranicama Silverex  možete pronaći sve o njihovim proizvodima kao i iskustva korisnika.

Krenimo sa mojim dojmovima!!

Dobila sam dvije četkice Ultra Fine Antibacterial četkicom i Junior Antibacterial Silverex četkica. Krenula sam sa isprobavanjem ove za odrasle osobe, a ovu Junior ću pokloniti u nekom od vas, napišite mi dolje u komentar svoje ime i prezime, naziv Fb imena pod kojim pratite moju stranicu i čije zubiće će prati ova četkica (kome ćete je pokloniti) i ja ću u četvrtak izabrati dobitnicu.

              

Četkice su mi stigle u zasebnom pakiranju u plastičnoj ambalaži, a na poleđini nalaze se informacije o samoj četkici.

Ultra Fine Antibacterial četkica sadrži nanočestice srebra koje joj daju prirodna antibakterijska svojstva i na taj način smanjuju se upali procesi desni.  
Četkica je pogodna za osobe koje imaju kronične probleme sa krvarenjem desni, zadahom, bolnim i osjetljivim zubima. Pogodna je za osobe koje nose aparat za zube. Četkice su dostupne u četiri boje roza, plava, zelena i ljubičasta.






Glava četkice je srednje veličine i jako je lijepo dizajnirana, napravljena od čvrst plastike. Četkica na sebi ima dvostruka vlakna, tanke samo 0,01 mm. Četkica nije jako tvrda. Niti su vrlo tanke i dosežu vrlo uske prostore između naših zubiju.  




Mogu vam reći da ja oduševljena ovom četkicom. Do sad se nisam susrela sa ovakvim tipom tj. da ima tako sitne niti.  Kod pranja zubi četkica se lijepo može držati ima anatomsku ručku, meni je užitak prati zube sa takvom četkicom. Same niti baš prodiru u prostore između zubiju  i nije jako tvrda. Četkica nakon tjedan dana korištenja izgleda kao da sam je danas dobila, niti su postojane.!  Nakon pranja zubiju četkica se lijepo opere pod mlazom vode i spremna je za sljedeće korištenje

Javlja mi se krvarenje desni tijekom pranja zubi i sa ovom četkicom se to isto događa, no u  malim količinama. Smatram da tjedan dana korištenja četkice nije baš dovoljno da se vide rezultati. Ja je nastavljam koristi i dalje. 
Kupiti ću svojim roditeljima imaju problem sa krvarenjem desni, a i kad sam dobila paket sa četkicama jako ih je zanimala kakva je. Imate moje preporuke za kupnju ove četkice za zube, a možete je nekome i pokloniti kao poklon! Što se tiče ostalih proizvoda koji su u ponudi od Silverex-a najviše me interesira sapun za lice.

Važno je ZNATI da nijedna četkica ne traje vječno, prema preporuci stomatologa četkice bi trebalo mijenjati svakih 3 mjeseca.

Četkice su dostupne u ljekarnama (link je u tekstu) i na Web Shop-u , a cijena četkica je 29 kn/kom za četkice ultra fine i junior četkica za zube.


Hvala 

Tatjana


*PR proizvod, iznosim vlastite dojmove o ovom proizvodu iako je dobiven.




Broj komentara: 6:

  1. Marinela Mršić
    FB: Marinela Mršić
    Ovu četkicu bi trebala za svoju sekuu :D i jos mi je rodendan 23.9. pa bi me bas razveselilo da nesto osvojim :D

    OdgovoriIzbriši
  2. FB: Hrvoje Petruša
    za svoju sestričnu

    OdgovoriIzbriši
  3. Katarina Mršić21. rujna 2016. u 00:41

    Fb:Katica Kata
    Za moju curicu Ivonuu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. FB: Mirjana Kladarić, poklonila bih svojoj kćeri. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Marinela Maricaa21. rujna 2016. u 20:21

    FB: Marinela Maricaa
    za sestricnu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Karolina Tušek, tako i na FB :) Poklonila bih je svojoj seki Lani koja ima osjetljive desni i zubiće :) <3 Hvala ti na iskrenoj recenziji :*

    OdgovoriIzbriši