srijeda, 14. rujna 2016.

BRZOO DARIVANJE!!





Hy drage moje odlučila sam vam pripremiti jedno brzo darivanje prije  velikog rođendanskog!!








Ukoliko pratite moje objave na Facebook stranici i moj blog znate da kod mene DARIVANJA traju većinom 7 - 14 dana.. Ovaj put traje samo 4 DANA!!
Želim vidjeti hoće li kraće trajanje neke nagradne igre utjecati na broj sudionika.


PRAVILA:


- Like na Beauty Corner (ukoliko već niste)
- Like + Share na ovaj giveaway post/fotku po opcijom 'javno'
- Ostaviti komentar s tag-om 3 osobe koje će sudjelovati u darivanju :D


NAGRADE:


* Catrice Colour Brightening Base Coat ( bazni lak 01 On top of the Alpes)
* Catrice Pure Shine Lip Balm ( 050 Cherry-ty)



Igramo se do 18.9. u večernjim satima ću objaviti dobitnika na svojoj Facebook stranici.
Molim ispunite sve uvijete ovog darivanja* !!

Sretno svima!! :*
Tatjana


*Darivanje vrijedi samo za prostor Hrvatske.


Nema komentara:

Objavi komentar