ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Farmasi Whitening pasta za izbjeljivanje zuba


Još jedna pasta za zube iz Farmasi kolekcije ova je namijenjena za izbjeljivanje zuba





Farmasi kaže: " Eurofresh Whitening pasta za izbjeljivanje osjetljivih zuba s aloe verom i misvakom grančicom. Zahvaljujući kombinaciji biljnih sastojaka pasta efikasno sprečava nastanak karijesa, uklanja loš zadah i nježno izbjeljuje zube.  Aloe vera ima hranjiva, hidratantno i ozdravljajuće svojstvo."

Unutra se nalazi i misvakom grančica koja ima jako antisptičko i adstringentno djelovanje na desni. 
 Ginseng koji učvršćuje zubno meso, održava stanje zuba i ima antimikrobno djelovanje
Danas sam se prvi puta susrela sa ovima sastojcima i  zanimalo me kako će to djelovati na moje zube.





Pasta dolazi u plastičnoj tubici od 112 g i redovna cijena je 29 kn, u katalogu sam je ja naručila po 19 kn.  Pasta na otvoru ima zaštitu i ja je prvi puta otvaram. Pasta je bijele boje  i ugodnog mirisa. 

Pastu preporučujem osobama sa osjetljivim desnima jer nije izrazito jaka. Moja mama je koristi i nije joj naštetila, a ima osjetljive desni.  Pasta izbjeljuje zube od coca-cole ili kave za kratko vrijeme. Znači neće trajno izbjeljiti vaše zube za jednu nijansu za to ipak treba koristiti druge paste. 
SVIĐA mi se cijena i njezina sama kvaliteta, pruža osjećaj svježine. Obavlja dobro svoj posao što se tiče same higijene usne šupljine i imate moje preporuke. Ja je neću kupiti prilikom sljedeće narudžbe, jer želim isprobati sve njihove paste da odaberem na kraju koja mi je najbolja.

Sastojci:




Hvala na čitanju!

Tatjana.



1 komentar:

  1. Htjela sam je naruciti ali nisam..
    No sad bih je mogla iz znatiželje probati 😁

    OdgovoriIzbriši